online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Hoi allemaal,
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Hoi allemaal,

05-05-2010

Hoi allemaal even een berichtje van ria de vriendin van angelina, wij zijn samen gestart met het cb.dieet en het gaat goed, hebben veel steun aan elkaar !!!!!! morgen weer ons weegmoment en ik ben benieuwd, we zijn begonnen 13 april en er is bij mij denk ik 7kilo af, het gaat niet zo vlug als bij andere maar ik ben er tevreden mee, misschien ligt het aan mijn leeftijd ben nl. 65jaar hoop niet dat ik de oudste cber ben!!!!!(geintje) ik vind het een prima dieet goed te doen en de resultaten liegen er niet om, volgende week onze eetweek kan me er al erg op verheugen. allemaal veel succes en de groetjes van ria

05-05-2010
19:24:39
Reactie van poppie:

Hoi ria,
wist je dat er een apart topic is alleen over het cambridge dieet. Je vriendin Angelina heeft er vandaag ook gepost. Dus misschien wel zo gezellig dat je daar ook komt!
Vindt je heel veel bekende verhalen en vragen waar je misschien zelf ook mee zit. Bovendien kun je mekaar steunen!
Groetjes poppie

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim