online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - meest irritante reacties tijden afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

meest irritante reacties tijden afvallen

07-05-2010

noem hier de meest irritante reacties die je hebt gekregen tijdens het afvallen

25-06-2010
07:33:38
Reactie van eventjes niet:

ben op een jaar en 3 maanden 25 kg afgevallen (nog een 20 te gaan)
nu dat ik een paar maanden stabiel ben beginnen de reacties te komen:

leuke, wauw wat zie je der goed uit.
dan, terwijl je aan de kassa staat te betalen, heb je je laten opereren of zo? (niet dus)

ben je wel zeker dat je niet ziek bent?

pfffffffffff gelijk wanneer krijg je een reactie, en meestal niet heel positief.
zijn die echt allemaal jaloers ofzo?

11-06-2010
19:07:47
wat ook zeer irri is; als mensen steeds zeggen; ben je afgevallen of zie je er gewon goed uit?

04-06-2010
23:32:07
goh, heb je dikkere billen gekregen, of zijn je borsten aan het spatten?

28-05-2010
15:23:19
Reactie van sterre:

Wat ben jìj afgevallen zèg!!
Mensen die je dus kent en nooit iets zeggen als je bent aangekomen terwijl je ze wel ooit, in vertrouwen, hebt gezegd dat je een eetprobleem hebt.
Je hoopt dan dat, als je bent aangekomen, ze eerder zeggen..........het gaat volgens mij niet zo goed, of wel........ik kan zien dat je bent aangekomen.
Nee, dan kijken ze alleen maar...............
maar als je dan weer bent afgevallen is het van: Wat ben jìj ...........irri irri

26-05-2010
21:14:02
Reactie van els:

Haha :p Dat vond ik er dus ook van! En zelf heeft hij ooit een maagring laten zetten omdat hij het niet op z'n wilskracht kon :s ( Niet dat ik mensen hun keuze hierin niet respecteer maar dat vond ik gewoon grof!)

26-05-2010
20:51:04
Reactie van mirjan:

wat ene zak zeg

26-05-2010
15:39:20
Reactie van els:

Haha sorry ik zal het duidelijker typen ;) Ik was gisteren ook aan het studeren en dit forum daarom beetje wazig ;)

Ik ging naar een bbq van vrienden en daar was een vreemde man ( een vriend van de vriendin daar ). Ik was met die vriendin aan het spreken over de Weight Watchers en hoe het ging. Die man vroeg aan mij : ' o dus dat is geen vocht in uw benen?'
Ik antwoordde met : 'nee'
Waarop hij reageerde : Oja maar dik is ook niet persee lelijk he !
Ik ben spontaan opgestaan en even weg gegaan omdat ik zo boos was.

25-05-2010
21:04:07
Reactie van mirjan:

ik snap het niet zo elske

25-05-2010
21:02:04
Reactie van els:

Een man die ik voor het eerst zag ( vriend van een vriendin ) en mij hoorde praten over de WW... O is dat dat geen vocht in jou benen? ( omdat ik tijdelijk in de gips zit ) Ik : Nee hij : Oja maar dik is ook niet persee lelijk he! ( ik was BOOS!)

24-05-2010
11:56:36
lekker

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim