online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - =) dappere calorie ridders gezocht
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

=) dappere calorie ridders gezocht

08-05-2010

Hallo,

Ik wil morgen beginnen met gezond, gezond en alleen maar gezond.
Wie doet er mee?
ik ben 18, weeg 76 en ben momenteel niet tevreden over mijn "candy-pensje".
Ik streef niet naar maatje 34, maar gewoon naar een redelijk gezond gewicht van 65 kilo..
Dat zijn 11 kilo's te gaan en ik ben er klaar voor.. hoewel ik soms toch een beetje een terug val kan krijgen en daarom hoop ik op steun van mede vechters!

Als je meedoet, mag je natuurlijk je frustratie over snaai aanvallen delen.. we helpen elkaar tot we ons doel bereikt hebbeb.. =D

Are you in?

22-05-2010
16:28:20
Reactie van nienke:

nou dan zit je bij mij goed hahah
ik ben ook 18 en weeg 84 (oops)
dus tijd om het aan te pakken voor het te laat is !!
ik ben nu bijna 2 weken bezig
ik wil ook naar 66
ik ga voor de eerste x alleen op vakantie met vriendinnen(spannend!!)
ik wil er op vakantie ook goed uitzien
zonder dat alles hangt en flabbert en lubbert en blubbert (kan nog ff doorgaan hoor maar laten we jullie dat maar besparen)
ik heb van mijn gewicht consulente een heel mooi en heel makkelijk dieet opgesteld gekregen
en ik heb 13 weken voor 18 kilo
en het moet lukken volgens mijn consulente
ik zwem en sport 1x per week ik heb gistere pas gewogen voor het eerst omdat ik niet durfde dus ik weet niet of ik vooruit gang heb geboekt in die 2 weken (durfde de confrontatie niet aan :O want ik dacht dat ik rond de 95 zat maar het viel nog mee hahhah (hele opluchting)
en hebben jullie al vooruitgang geboekt ??!!

12-05-2010
09:30:54
Hoi hoi!!

Ik ben ook best trots op mezelf! :)
Je hebt gelijk dat je geen dieet doet! Ik zelf ook niet hoor! Ik leef gewoon gezonder!!
En het snaaien is ook bij mij vaak het probleem....vooral in de namiddag en/of avond!
Ik heb nu 2 dagen volgehouden om niet te snaaien .. als ik de neiging krijg zoek ik afleiding .. ga ik lopen ... muziek luisteren ... vriendin bellen .. gewoon even heel wat anders zodat ik niet aan lekkere dingen denk ;)
Zolang jij gewoon gezond eet ,, het cola etc achterwege laat .. en het snoep .. (af en toe mag best ) niet te streng zijn voor jezelf in 1x alles verbieden want dan lok je juist zo'n vreetaanval uit ;)
Tenminste dat is mijn ervaring :)

Als je over het station loopt .. en al dat lekkers ziet... denk dan aan de zomer zie je zelf voor je in bikini... denk jezelf slank ;) en loop hard door ...
Waar een wil is is een weg! Doorzetten!

En een sport die je zou kunnen doen ? Op youtube staan vaak oefeningen... of koop een hometrainer (als dat uitkan natuurlijk) of iets anders .. zelf heb ik een crosstrainer aangeschaft alleen doe ik er bijna niks meer mee,, omdat ik 2x in de week naar de sportschool ga .. en daarnaast veel aan het lopen ben!

Hou oud ben je als ik vragen mag?

10-05-2010
22:29:48
Reactie van sheranie:

Hallo..

Wat leuk.. reacties!
Fijn..
Goed zeg Carolien! ik ben trots op je..
Nee, geen dieet meer. Ik heb ooit een dieet gedaan toen ik 13 was en ben toen 10 kilo afgevallen.
Maar het ergste bij mij is toch het snaaien.
Nou ben ik wel begonnen vandaag maar heb (en ik schaam me er diep voor) twee handjes borrelnootjes gegeten =$
Voor de rest heb ik alle snoep etc. laten staan en heb een liter water (verspreid over de dag) gedronken.
verder eet ik al vrij veel magere producten (yoghurt, kaas) dus dan moet het goed zitten.

maar als ik dan over het station loop heb ik toch altijd de neiging om iets te kopen. Gelukkig heb ik dat vandaag niet gedaan! En dat gaat morgen, over morgen en de rest van mijn, laten we zeggen 4 weken, niet gebeuren!

Weet iemand van jullie misschien een sport, die ik in mijn kamer kan doen? Ik heb een vrij grote boezem en heb hardlopen afgezworen, heb het een tijdje gedaan, maar het zit ontzettend in de weg.
Desnoods een andere leuke sport buiten!

Liefs Sheranie

10-05-2010
17:18:02
Reactie van carolien:

Hoi hoi ...

Leuk dat hier toch wel reacties komen :D
Ik ben 1,69 en weeg nu 77 kilo.. wil er eerst 5 kilo af hebben en dan zie ik wel weer!
Ik volg geen dieet maar leef gezonder!
Dit heb ik ook aantal maanden gedaan .. geen cola etc meer .. geen snoep en koek meer .. tuurlijk af en toe ... maar niet elke dag!
En toen ben ik 30 kilo af gevallen !
In maart ben ik naar curacoa geweest.. en daar natuurlijk aan de cocktails.. etc... dus toen ik trug kwam 4 kilo aangekomen..

Vandaag ben ik opnieuw begonnen.... alleen ik moet wel steun hebben ,, ik heb bij een andere topic gezeten maar opeens was er niemand meer!
Maar daar hadden we veel steun aan elkaar.. we kwamen daar elke dag even berichtje doen!

Wil jij wel een dieet gaan doen?

Verder doe ik 2x in de week aan spinning!
En ik wandel veel met de hond! en natuurlijk de dagelijkse beweging die je tegenkomt .. boodschapje doen op de fiets... de trap wat vaker nemen etc...

10-05-2010
16:34:19
Reactie van carolien:

Hoi hoi ...

Leuk dat hier toch wel reacties komen :D
Ik ben 1,69 en weeg nu 77 kilo.. wil er eerst 5 kilo af hebben en dan zie ik wel weer!
Ik volg geen dieet maar leef gezonder!
Dit heb ik ook aantal maanden gedaan .. geen cola etc meer .. geen snoep en koek meer .. tuurlijk af en toe ... maar niet elke dag!
En toen ben ik 30 kilo af gevallen !
In maart ben ik naar curacoa geweest.. en daar natuurlijk aan de cocktails.. etc... dus toen ik trug kwam 4 kilo aangekomen..

Vandaag ben ik opnieuw begonnen.... alleen ik moet wel steun hebben ,, ik heb bij een andere topic gezeten maar opeens was er niemand meer!
Maar daar hadden we veel steun aan elkaar.. we kwamen daar elke dag even berichtje doen!

Wil jij wel een dieet gaan doen?

Verder doe ik 2x in de week aan spinning!
En ik wandel veel met de hond! en natuurlijk de dagelijkse beweging die je tegenkomt .. boodschapje doen op de fiets... de trap wat vaker nemen etc...

10-05-2010
16:27:32
Reactie van laura:

Hee!
Ik doe met je mee. Ik ben 19 en 86 kilo. Ga ook alleen nog maar gezond doen!
Wil je ook nog een bepaald dieet doen of gewoon alleen gezonde dingen eten?

groetjes!

09-05-2010
23:26:07
Reactie van carolien:

Hoi hoi,,

Ook ik wil net als jou ook nog een aantal kilo's kwijt ... zo'n 10 kilo... ben nu 77 kilo.... ooit woog ik 106 kilo!
Ben in maart op vakantie geweest,,, waar ik alles toe liet ... dus gewoon lekker eten!
Nu ikweer terug ben kan ik de draad maar niet oppakken ... ik mis steun van anderen ...
Ik wil morgen weer beginnen met een nieuwe start om die overtollige kilootjes er af te krijgen ... maar ik hoop op steun hier!
Ik wil er graag samen voor gaan met anderen ....! zodat we elkaar kunnen steunen etc!!

Groetjes

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim