online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afval maatjes sharina en sunita
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afval maatjes sharina en sunita

12-05-2010

graag een op een ervaringen uitwisselen. ivm afvallen.
Wat we beter kunnen doen enzo
vindt vorige niet meer leuk, ruzie over van alles en nog wat..
wil alleen ervaringen uitwissellen.

19-11-2010
21:51:37
Reactie van sharina:

Hoi Sunita,

Hoe is het nu met je? Heb lange tijd niks van je gehoord. Ik kom ook
niet meer echt op deze site. Dacht toevallig eraan.

Met mij gaat het goed, afvallen tja... het gaat soms goed, dan weer minder. Ik ben er gewoon even niet continue mee bezig. Geen zin in.

Ben benieuwd hoe het met je is, hoop dat je nog reageerd.

Zo niet, dan wens ik je het allerbeste toe!

En als je bezig bent met afvallen of in de toekomst er mee bezig bent, dan wens ik je veel succes en hoop ik dat je wensen uitkomen!

Elke vrouw is mooi op haar manier! Ookal ben je wat dikker, het maakt niet uit. Als je gezond en gelukkig bent is alles goed toch?

Veel liefs,
Sharina

25-08-2010
01:32:30
Reactie van sharina:

Hoi Sunita,

Ben na lange tijd weer op de site.

Gaat het al beter met je?

Met mij gaat het wel redelijk, ben deze week weer begonnen met
dieeten. Was een er even mee gestopt, niet dat ik dan niet op mijn eeten lette, maar gewoon wat minder ermee bezig.

Hoe is het met jouw?

Groetjes
Sharina

15-08-2010
15:43:30
Reactie van sunita:

hoi sharina,

was een hele tijd ziek, vandaar dat je niets heb gehoord van mij...
hoe is het met jouw?

21-07-2010
00:19:25
Reactie van sharina:

Haii,

Weer een erg late reactie van mij..

Fijn dat je toch afvalt ondanks dat je wat minder let op je eetgewoontes.

Ik heb as donderdag weer een afspraak, ben benieuwd hoe ik ervoor sta. Ik vind zelf dat ik het beter kon doen, weekend had ik weer een feestje dus heb wel wat anders gegeten en was toen ook bijgekomen. Daar baalde ik ontzettend van, ben wel de maandag weer serieus verder gegaan, maar moest dus weer die kilo kwijtraken. Werkt zo frustrerend af en toe.

Woensdag ga ik uit eten en van het weekend heb ik een verloving van mijn nicht, waar ik dan ook zal blijven slapen. Dus is het weer lastig om dan met mijn dieet bezig te zijn. Het is toch al wel lastiger vind ik, doordat het zomer is.

Ow braderie, ja zou wel beter zijn. maar ik zou niet weten waar er een braderie is. Ik kijk wel een keer, ik heb voorlopig nog genoeg gelukkig.

Ik heb geen eetlust ookal drink ik de koffie soms niet, ik denk mede doordat ik ook dit dieet volg. Ik vind zelf ook dat ik door de koffie niet het gevoel heb gekregen dat ik geen trek had en veel dorst had ik ook niet echt. Ik drink dan wel veel water, maar ik kan ook makkelijk zonder water. Raar is dat he? Denk dat het bij iedereen wel verschild.

Ja je hebt gelijk hoor over het niet vertellen van mijn woonplaats hihi, zou wel leuk zijn als we ook konden m s n en, dat is wat persoonlijker dan op deze manier. Maar ja, je kan hier volgens mij geen prive berichten sturen.

Nou ik hou je op de hoogte over donderdag, mensen om mij heen vinden wel dat ik afgevallen ben en ze zien het ook. Maar zelf heb ik dat gevoel niet. Kleding zit wel losser enzo, maar toch vind ik dat ik dan op foto's bijvoorbeeld er nog wel heel wat af kan.

Greetz

15-07-2010
19:21:09
Reactie van sunita:

Hoi Sharina,

Met mij alles oke.
Afvallen ach.....beetje verwaarloosd. door alle drukte.
ik drink de koffie en icewater wel, maar het eten doe ik soms niet of te onregelmatig.
Zwemmen doe ik niet meer, tijd nood.
Maar ben ondanks dat wel afgevallen.

Blij te horen dat het bij jouw wel goed gaat!!!
Tip: 2.5 week goed opletten,geen terug val krijgen!!

Was geen markt, maar braderie.
ja ik denk dichter bij jouw is makkelijker zit je niet met de verzendkosten toch?

Ach ijsjes eten doe ik ook gewoon hoor, alleen met mate natuurlijk.

Bij ons was het twijfelachtig, maar uiteindelijk wel. we zoeken nog waar naartoe. zal plots worden.
denk wel kort. Dus als je me niet meer hoort dan ben ik op loge bij een tante van mij of op vakantie.

Lijkt mij niet verstandig om koffie niet elke dag te drinken, maar dat moet jij weten.
heb jij dan niet weer je eetlust terug als je het niet drinkt?

Ja, nog steeds aan de Icewater, denk ook dat ik daarom zoveel kwijt ben terwijl ik veel verwaarloos.
Heb laatst 2 dozen gehaald, gaat makkelijk door warm weer drink je veel water .

Overigens even wat anders weer een ongevraagde tip:)
wij zijn niet de enigen die dit lezen dus advies niet vertellen waar je woont!!
Daarom heb ik het met jouw er ook niet over, meer om de rest.
Je weet maar nooit.
ken je het nog die vieze oude mannetjes:)

groetjes, S

12-07-2010
00:25:04
Reactie van sharina:

Ow ja, las even snel terug en je schreef dat je in Rotterdam was bij Zuidplein. Grappig zeg, ik woon daar niet ver vandaag. Ik woon in de buurt van het feijenoordstadion.

Groetjes

12-07-2010
00:23:16
Reactie van sharina:

Hai

Hoe is het met jouw?

Ik ben lang niet hier geweest, was zo druk met van alles.
Hoe is het met het afvallen?

Bij mij gaat het erg goed. Ben totaal nu 5/6 kilo kwijt, dus ik ben erg tevreden. Mijn coach is nu op vakantie, dus ik zal het 2.5 week
zonder coach moeten doen, maar ik hou me aan het dieet en het
gaat goed.

Bedankt voor je tip over die man van de markt, als ik op de markt ben zal ik een even kijken of ik het kan vinden.

Met dit warme weer, is het idd soms wel lastig om dan geen magnum te eten. Ik heb vandaag een mac flurrie gegeten, heb er erg van genoten. Dus vanaf morgen weer serieus verder met mijn dieet.

Ga je nog op vakantie binnenkort. Wij gaan dit jaar niet, we zijn bezig in het huis, dus dat neemt al veel tijd in beslag.

Voor de rest heb ik niet veel te melden. Ik drink de koffie nog steeds, maar niet elke dag. Soms sla ik een dagje over.

Drink je nog steeds alkaline water?

Groetjes,
Sharina

03-07-2010
02:28:53
Reactie van sharina:

haii

beetje druk, maar zal zsm reageren!

Fijn weekend!

29-06-2010
14:07:51
Reactie van sunita:

Tip voor mijn afval vriendin!

o ja...een persoon denk een man staat vaak(of af en toe) op braderie in rotterdam en den haag. (van mijn nichtje gehoord)
mischien kun je daar kopen...dichter bij huis.
Is geen Geet, die doet dat niet voor zover ik haar website zie.
Ik heb nog genoeg in huis.

nogmaals greets

29-06-2010
14:03:46
Reactie van sunita:

Hoi afvalvriendin,

Dat is goed.
oke,wist ik niet.
Ben zelf in 2000 geweest, maar niets voor mij.
Mijn fam. woont hier, denk daarom.
Ijsjes van Slimpie, waar haal jij die? Heb afgelopen weekend 2 magnums gegeten en 1 waterijs. (erg he)

Ik heb komende zondag weer eens een bbq, moet zelf ook meenemen sate,vlees etc...
Ik zal mijn koffie dus laat opdrinken....

Yes als je 1 kind hebt, zit je al met de extra drukte,zorg en school..halen en brengen.

WAW>>>DAt IS GEWELDIG!!!!
Logish dat je door gaat met zulke resultaten.

Heb San op een ander forum gelezen, Ze praten over een koffie soort van nescafe..gewoon bij de supermarkt te krijgen.
Ik lees, maar reageer niet...alleen fetie/lerai (snap je)??
de een kraakt koffie af...dat het nep is etc.
Of distributeurs...weet ik veel...
Jammer dat ze hier niet meer op is (San).
Lees andere forum vanwege ervaringen, maar moet zeggen weinig mensen...meet fetie of reclame...wel jammer.
Vond het eerst echt leuk op die andere.

Overigens afvallen is een beetje stil gegstaan bij mij!
Yes, ben weer niet aan het eten, tijd nood..

Had je een lekker warm weekend in rotterdam?
was extreem he, was daar (zaterdag) bij mijn nicht in de buurt van rotterdam zuid (vlakbij zuidplein).

Nou dat was het dan maar weer.
groetjes van mij

1  2  3  4  5  6  7  8  9  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim