online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - te veel?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

te veel?

13-05-2010

hallo allemaal

Ik heb een vraagje aan jullie , ik weeg nu 75 kilo maar ik ben maar 1.64 en 20 jaar dat is toch veel te veel ik wil nu afvallen met ww( weight wachters), naar de 65 kilo wat zeggen jullie??
alvast bedankt!!!

24-05-2010
11:41:21
Reactie van els:

Even goed nadenken...Als er zo een pil bestond zou iedereen hier toch aan zitten en zou er geen overgewicht zijn! Het enige wat je kunt doen is een operatie of gezond en langzaam afvallen door te bewegen, gezonder te eten,..... Ik heb voor het 2de gekozen

17-05-2010
21:48:01
Reactie van els:

Sorry ik wil nog iets toevoegen an de commentaar onder mij... Op 18 dagen 8 kilo is ONMOGENLIJK!!!!!! in een gezond dieet! dit is chrashen om nadien bij te komen! Ik heb liever dat ik langzaam afval en is van iets kan genieten ipv zo fout te gaan en een eetstoornis te creeren...

Aan I : Als je pheito intikt op g o o g l e dan kom je m'n gratis profiel op die site tegen...Dan kan je m'n verhaal is lezen als je wilt maar ik verplicht je tot niks ;)

17-05-2010
21:45:35
Reactie van els:

21:45:08

Nieuw Reactie van els:

Reactie van els:

He I, ik doe dit meer met een vriendin waar ik goede steun aan heb en ga af en toe is naar de curses ( maar omdat het geld kost ga ik niet zo veel...student he ;) )
Je moet zelf de keuze maken waar jij je het beste bij voelt. De WW is eigenlijk heel simpel. Dagelijkse portie groenten en fruit, bewegen, water drinken, 2 EL olie/boter gebruiken,weinig snoepen,... Helaas hetgene wat iedereen weet maar moeilijk volhoud.

Ik heb zoiets van als er een magische pil/koffie/band/...Wat dan ook is die tegen overgewicht helpt zou iedereen het gebruiken en zou er geen overgewicht zijn. Daarom is de WW goed voor mij. Gewoon een kcal systeem maar dan zijn de kcal punten geworden zodat het wat makkelijker telt maar ik kan nog eens genieten van iets extra zoals een pizza, ijsje, maar hier telt de regelt met maat en niet elke dag iets en dit en dat maar of dit of dat. :) Groetjes ;)
PS. Hoe gaat het ondertussen met jou?

17-05-2010
12:55:31
Helemaal gelijk, niemand moet iets.
Advies van mij kijk wat de voor en nadelen zijn van WW en kijk wat de voordelen zijn van Greencoffee800.eu.
en kies dan waar jij je prettiger bij voelt.
ik gebruik koffie, positief ervaring. ben totaal in 18 dagen 8 kilo kwijt:)
bij jouw kan dan ook positief zijn,maar hangt ook van je metabolisma af...werkt op elk lichaam anders.
van WW heb ik geen positief mening, die wil ik je dan ook besparen.
Jij moet zelf kiezen...advies...ga zelf winkelen
in ieder geval heel veel succes ongeacht welke je probeerd.
Lissa

17-05-2010
11:41:07
Reactie van l:

Heej bedankt els , doe je het in een groep de ww of online ?
x

16-05-2010
09:06:59
je moet helemaal niks voorganger !!!

15-05-2010
11:18:24
je moet green coffee gebruiken en kopen bij Ann Bio Care

14-05-2010
10:51:02
Reactie van els:

He meid, Ik ben zelf 18 jaar ( bijna 19) en ben ook 1.64m groot/klein. Ik ben ook bezig met de WW omdat ik al enkele jaren jojo.
De WW is heel goed om af te vallen op een gezonde en blijvende manier omdat je nog steeds van iets lekkers kunt genieten. Ik ben vorige week opnieuw! begonnen met 79.9kilo. Deze week ben ik 1.1 kilo kwijt.
Ik heb ook een gratis profiel op een website omdat ik daar veel steun vind. Misschien vind je dit ook wel iets? Groetjes en heel veel succes! Je laat maar iets horen ;)

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim