|
mijn strijd !! 1250 Cal.
22-05-2010
ik ga morgen beginnen met mijn strijd !! 18 kilo in 13 weken !!(ja dat lees je goed) waarom in 13 weken vraag je jezelf zeker af ?? ik ga over 13 weken voor de eerste x met mijn vriendinnen op vakantie en dat is gewoon mijn drive ,,dan wil ik lekker slank zijn en goed in me vel zitten en me niet druk te maken over alles wat hangt en flabbert op plekken waar ik de naam niet eens van weet ik heb een dieet van mijn gewicht consulente gekregen het bevat 1250 calorieën plus ik zwem en fitness er 1x per week bij ik ga jullie op de hoogte houden hoeveel vooruit gang ik boek !! (hopelijk) en nee !! geen negatieve berichtjes dat het me niet gaat lukken Natuurlijk gaat mij dat lukken (beetje zeker van je zaak overkomen he) hier volgt mijn dieet, misschien zijn er mensjes die het ook wel zien zitten om met mij deze strijd aan te gaan !!
duim voor me he !!
Ontbijt 2 crackers of beschuit (volkoren) 2 x beleg halvarine/dieethalvarine 2 x mager beleg (dun besmeerd zoet of mager vleeswaar of 30+ kaas) 1 x fruit 1 x beker magere/halfvolle melk of Optimel of kop thee/koffie (zonder suiker)
Tussendoor koffie of thee (zonder suiker)
Lunch 2 x volkoren boterham 2 x beleg halvarine/dieethalvarine 2 x mager beleg koffie of thee schaaltje rauwkost (komkommer, tomaat, radijs) of 1 x fruit
Tussendoor of 1 x fruit of 1 x Snack-a-Jack (bij de grote wafels 1 uit een pak van 2) koffie of thee
Diner 2 (evt. 3) kleine aardappels gekookt 5 opscheplepels groente (zonder sausje) 75 tot 100 gram mager vlees gebakken in 1 eetlepel bakboter 1 mager toetje (magere yoghurt) of 1 x fruit
De aardappels kun je vervangen door 1,5 opscheplepel rijst of 2 tangen spaghetti of 2 opscheplepels macaroni
Tussendoor koffie of thee frisdrank light bij echte trek ‘s avonds: bouillon Opkikkertje van Maggi of paar radijsjes of paar cherrytomaatjes of schijfjes komkommer of je toetje bewaren en deze opeten als tussendoortje |
|
|
|
|
24-11-2010 12:57:11 |
Reactie van corrie:
Ik ben aan het afvallen met timfit... is echt prima!! het is net nieuw dus er wordt gevraagd alle goede ervaringen op het forum te zetten.. Dus bij deze.. ga lekker timfitten en bestel je producten op timfit. n l en gebruik de kortingscode brenda!
Je gaat zeker knallen..... groetjes corrie |
|
24-11-2010 11:14:31 |
Reactie van hansie:
18 kg afvallen in 13 week (of andersom) lukt je nooit op deze manier! Je moet veel meer koolhydraten, eiwitten en vetten eten en dan gaan sporten! Zonder koolhydraten wil sporten namelijk niet goed!
Volg deze tips maar anders blijf je te dik:)
Veel plezier op vakantie |
|
29-09-2010 17:44:43 |
Nienke
doe het eierdieet en je bent zeker je 3 kg kwijt en misschien nog wel wat meer. |
|
29-09-2010 15:54:56 |
Reactie van nienke:
intotaal ben ik nu 15 kilo kwijt het heeft iets langer geduurd dan ik dacht !! maaaaaar het is eraf !!
groetjes nienke !! |
|
08-07-2010 10:11:25 |
Reactie van petra:
MIN VIJF KILO !!!! |
|
01-07-2010 12:17:20 |
Reactie van petra:
Dag Nienke,
Moet lukken toch in 3 weken 3 kilo, val zelf een kilo per wk af. Vind het heerlijk op deze manier geen honger geen hoofdpijn en het werkt. Ben er nu 4 kwijt nog een boel te gaan maar goed. Heb alleen moeite met een feestje, afgelopen weekend naar een buiten concert geweest hele dag. Dit weekend weer een feestje en een verjaardag, kom ik een kilo bij en na twee dagen is het weer weg denk allemaal vocht. Dus geeft de moed niet op ! Denk maar nog een paar weken en dan ga je heerlijk slank en super trots op vakantie !!!
Groetjes |
|
25-06-2010 18:23:48 |
Reactie van nienke:
aawhhhh dankje :D ik moet nu over 3 weekjes weer wegen !! en dan hebben we gegokt op 3 kilo eraf nu nog waar maken !! hoe gaat het bij jou ???
xx |
|
25-06-2010 13:03:13 |
Reactie van petra:
BEN TROTS OP JE !!!! SUPER GOED GEDAAN |
|
25-06-2010 12:51:14 |
Reactie van nienke:
hoiii !!!ik ben gistere naar mijn gewichtsconsulente geweest !! ik ben in een week tijd 2.4 kilo afgevallen dus in totaal ben ik nu 8 kilo kwijt !!! nog 10 te gaan en ik hep mijn doel bereikt ik heb nog 9 weken om dat voor elkaar te krijgen dit wordt nu mijn 7e week van mijn dieet ik ben echt super blij dat het echt werkt !! |
|
23-06-2010 22:42:26 |
Reactie van petra:
Dag Nienke,
Veel plezier morgen, toch wel leuk die weegschaal. Weer afgevallen! Gaat goed met mij ben nu 3,1 kwijt. Ben benieuwd hoeveel jij kwijt bent. Heel veel succes, vind het erg leuk dat het zo goed gaat met je.
Groetjes Petra |
|
|