online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen maar verslaafd aan snoep en broodjes
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen maar verslaafd aan snoep en broodjes

08-06-2010

hee iedereen!

ik ben een meisje van bijna 14. ik heb een probleem. ik ben 1,68 en weeg 60 kilo. op zich niet te zwaar maar ik heb echt een buikje! als ik buk, hangt het echt! ook als ik zit zie je mn vet!! maar je zou denken: val dan af! maar dat lukt niet!! ik koop elke dag snoep en broodjes mozarella op school!! en eet nooit mn brood! dat vind ik heel vervelend! ook mijn geld gaat er aan!! meer dan 2 euro per dag! ik vind het vervelend en zou super graag tips willen!!!

pleas help me als jij het ook hebt of weet wat je moet doen!!

groetjes!

08-06-2010
22:59:22
Hoi,

Misschien zou je even langs een sportschool kunnen gaan en vragen of ze daar een meting doen van je lichaam. Om na te gaan of je buikje bestaat uit vet, of gewoon uit weefsel.

Misschien kun je uitzoeken wat voor oefeningen je kunt doen om juist dat buikje strakker te krijgen. Dus bijvoorbeeld buikspieroefeningen.

Het zou natuurlijk beter zijn als je je geld gewoon niet meeneemt en dan bijelkaar spaart en iets leuks voor jezelf koopt ipv het uit te geven aan eten. Door gewoon je brood mee te nemen en geen geld op zak hebt, kun je niks kopen en moet je wel je brood eten.
Misschien dat andere leerlingen elke keer wat kopen, wat jouw aanspoort om ook wat te kopen? Maar door juist je geld thuis te laten en je brood te eten, geef jij het goede voorbeeld.

Ik ben geen dietiste ofzo hoor, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Maak je niet al teveel druk, je bent nog zo jong en je bent nog in de groei.

Als je maar probeert gezonder te eten en niet teveel vet en zoet te eten ben je al op een goede weg.

Succes meid

groetjes

08-06-2010
21:37:03
laat je geld thuis !

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim