online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Iemand Tips?!Paar kilo kwijt !!!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Iemand Tips?!Paar kilo kwijt !!!

11-06-2010

Hallo,

Heeft iemand voor mij een aantal tips?
Ik heb verder geen overgewicht ben 1.69cm en weeg 60kg.
Ik heb altijd intensieve dansopleidingen gevolgd,waaronder conservatorium.
Vanwege een blessure kon ik dit niet doorzetten.
Op dit moment heb ik een fulltime zittende baan en ben s'avonds laat thuis,waardoor ik geen tijd heb om naar de sportschool te gaan(dit is ook niet mijn ding).
De laatste twee weken ongeveer ben ik elke dag ong. 1,5 liter water aan het drinken en ong. 2 koppen thee.
Ze zeggen dat dit helpt om af te vallen,maar ik zit nog steeds op me zelfde gewicht.

Ik wil ongeveer 4 a 5 kilo afvallen,om op mijn oude gewicht te zitten.
Want wil niet dat het nog meer wordt.
Het liefst voor eind augustus.

Heeft iemand alsjeblieft tips?!!

Bedankt.

Groetjes,

Rebecca

11-06-2010
17:13:23
tips ja..probeer eens greencoffee800.eu, met de rest heb ik geen ervaring..maar kan vast ook goed zijn.
let op de fake versies.
en succes..wat je ook zal gebruiken.

lisa

11-06-2010
16:41:11
koop een wii o.i.d. en beweeg zoveel mogelijk, ook gewoon een stevige wandeling is goed, en eten doe je niet teveel, dat weet je ook wel, dus wat je eerder bewoog moet je nu weer op een ander manier weer oppakken

11-06-2010
15:32:14
Reactie van rebecca:

Hoi,

Dit snap ik ook.
Maar dit forum is ook bedoeld lijkt me,voor mensen die tips willen om gewoon even wat strakker te zijn en op hun oude gewicht willen zitten.

Dus graag tips hiervoor...

Bedankt.

11-06-2010
14:51:03
Reactie van diaan:

Hoi
ik snap je en fijn dat je verder gezond bent,maar snap je ook mijn frustratie? als je écht veel overgewicht hebt en je leest zoiets.
ik zou bv een moord doen voor jouw gewicht,dat ik daar zelf bij ben weet ik ook,maar met overgewicht heb je levenslang qua lijnen.
en tips? als ik zo lees wat je doet en eet zou ik je niet echt advies kunnen geven.
wens je succes en gezondheid en geniet van de zomer!
groetjes Diaan

11-06-2010
14:38:25
Reactie van rebecca:

Diaan,

Zoals je kan lezen weet ik dat ik een gezond gewicht hebt.
Maar iedereen wil wel wat strakker zijn voor de zomer toch?!
Dus wees maar niet bang dat ik een eetstoornis heb ofzo.
En wil weer op me oude gewicht zitten.
Dat is het enige...

Graag ontvang ik tips...

11-06-2010
13:19:01
Reactie van diaan:

Je hebt een bmi van ong 20,wat maak je je nou zorgen ? als je verder gezond bent...

er zijn op dit forum wel veel zwaardere mensen die zeker om gezondheids redenen af moeten vallen

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim