online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen door warm eten 's morgens
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen door warm eten 's morgens

12-06-2010

Ja het klinkt bizar........misschien zelfs onsmakelijk, maar het wérkt!!
In elk geval wél bij mij!

Nou had ik sowieso nooit geen moeite met eten 's morgens (alhoewel ik genoeg mensen ken die 's morgens geen enkele hap door hun keel krijgen)
Na zo lang gejojo met afvallen, waarbij mij opviel dat ik dan 's avonds het meest zat te snaaien, kwam ik regelmatig mega veel aan in gewicht.
Ik hoorde ooit eens iemand zeggen: ontbijten als een keizer,lunch als een koning en dineer als een bedelaar.
Toen dacht ik, waarom niet?
Ik ga het gewoon proberen om mijn cereal producten te verplaatsen naar de avond en het warme eten 's morgens.

Voor de avond kookte ik voor man en kids en het restje daarvan bewaarde ik voor de ochtend. In begin at ik het koud, m.n. pasta's, daarna leerde ik eraan wennen en nu eet ik niets anders dan een warme hap 's morgens. Snel klaar, even opwarmen in de magnetron en eten maar.
Ik vind het zelfs lekker, voel me de hele dag vol en heb geen hongergevoel in de loop van de dag als ik me ingespannen heb of gesport.
Later dan 18.00 uur eet ik niet meer, heb zelfs 's avonds ook geen behoefte aan gesnaai. Want fruit eten en knabbelen op een wortel doe ik enkel overdag. Na zessen eet ik écht helemaal niets meer, zelfs niet op een feestje of verjaardag. Ik heb ook helemaal geen behoefte daaraan.
Mensen om me heen blijven het vreemd en raar vinden, maar accepteren het wel als ze zien hoeveel ik al afgevallen ben (van 119 kilo naar 87 kilo)

Kennelijk werkt mijn stofwisseling beter op deze manier van eten en misschien zijn er wel meer mensen waar het beter bij werkt.
Gewoon proberen zou ik zeggen.........ik moest het even kwijt op dit forum

13-06-2010
08:12:18
Wat een aparte manier van "dieet", fijn dat het zo goed werkt bij jou!
Heel knap hoor!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim