online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Man vind DIK mooi!!!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Man vind DIK mooi!!!

30-04-2006

Hallo allemaal,

Ik zit hier met een ernstig probleem, toen mijn man en ik elkaar leerden kennen woog ik 70 kilo. We waren getrouwd, en mijn man wou steeds vaker dat ik vette dingen ging eten. Ik was ontertussen al 95 kilo. Op een goede dag zei hij, dat hij me dikker mooier vond. Ondertussen weeg ik nu al 128 kilo, en eigenlijk vind ik het niet zo erg. Alleen als ik nog dikker word kan ik waarschijnlijk niet meer lopen. Nu kan ik nog een stukje nier meer dan 100 meter lopen. Maar mijn man heeft een soort rolstoel voor me gekocht, en daar kan ik dan nu inzitten. Inmiddels masseert mijn man me elke dag, en ik ben er blij mee. Ik ben er ook achter gekomen dat ik een ziekte heb waarmee ik zo ie zo al wat dikker ben, dus kan ik er toch niks aan doen. Kan iemand zeggen wie het ook fijn vind om een maatje meer te hebben?? Groetjes Floor

31-07-2011
19:05:10
Reactie van atie:

Wordt het dan niet eens tijd die topic's op te schonen?
groet Atie.

30-07-2011
18:18:45
Reactie van liz:

Atie, ik denk niet dat ze dit nog leest
het is al in 2006 geplaatst.
5 jaar later, lijkt me stug.

30-07-2011
18:11:08
Reactie van atie:

Hoi Floor,
Wat ik lees maakt mij niet blij, want jij schrijft als eerste dat je met een ernstig probleem te kampen hebt en later bagatelliseer je 't met "waarschijnlijk ben ik ziek en kan ik er sowieso niks aan doen!
Als jij 't écht 'n probleem vindt meid, dan zul je niet bij je vriend kunnen blijven want hij kickt op jouw kilo's en zal hij je nog dikker maken. maar nooit meer zelf kunnen lopen? Lijkt jou dat niet erg?
Dit kan volgens mij geen echte liefde voor jou zijn; maak je asjeblief niet van hem afhankelijk, denk aan jezelf en je gezondheid, sterkte,

Atie

30-07-2011
16:55:51
Reactie van nanske:

@ Liz.

Ik zat vanmorgen met mijn shake dit forum te lezen en ik werd er misselijk van! jij ook liz? niet normaal toch..
ik ben al weken aan mijn conditie aan het werken en aan het lijnen en hier vreten ze zich letterlijk de dood in.

Het was mss wat grof wat ik schreef maar dames denk eens aan jullie zelf in plaats van aan je kerel; die zal wel een normaal maatje in zijn spijkerbroek hebben en geen gram vet te veel.
terwijl bij jullie het spek overal afgetekend staat. vreselijk echt.

het spijt me zeer, ik zal mijn commentaar blijven geven want dit is echt ziekelijk.
Ze zouden inderdaad uit de ziektekostenverzekering gegooid moeten worden.
Dames denk eraan: Goed blijven buffelen he!?
De groetjes aan de normalen onder ons.

30-07-2011
16:07:36
Is jouw man een feeder? Heb ik eens op tv gezien.
Echt erg.

30-07-2011
14:33:29
Reactie van liz:

vind ik ook Nanske,
het zijn gewoon stumpers zonder enige eigenwaarde,
dat laat je jezelf toch niet aandoen.

p.s. die dikkerds kosten alleen maar geld
ze zouden boven een ongezond gewicht gewoon uit de ziektekosten verzekering gehaald moeten worden.

30-07-2011
13:03:01
Reactie van nanske:

Hallo.
Ik lees dit net en moet ff reageren. Als iemand zich zelf mooi vind omdat hij/zij dik is, dat geloof ik niet, sorry.
Denk eens wat je je spieren en gewrichten aandoet!
vaten slippen dicht. lekker! en maar volstouwen, zeker blijf dat doen! en als je man wilt dat je vettigheid moet eten dan noemen ze dat een feeder!! mensen denk toch eens aan je zelf.. een rolstoel en aan de zuurstof omdat je nog geen 100 meter meer kan lopen alleen omdat je vent het MOOI vindt? ga toch weg.. een bank voor je zelf, sow. dan zal het sexleven ook wel min zijn. pas maar op dat hij het zich niet ergens anders gaat halen.
draai de rol om: stop en duw hem vol met vettige happen.

Is het dat allemaal waard?
ga eens bij je zelf na, vind je je zelf mooi?

23-05-2011
15:30:18
Lisa gefeliciteerd ermee !!!

22-05-2011
17:33:10
Reactie van lisa:

Hallo allemaal.

Ik ben op dit moment 22 jaar, 169 cm groot (dus niet heel groot). Ik weeg nu 217,6 kilo maar ga erg hard omhoog (misschien wel te snel).
ik kom zo'n 4 kilo per week aan en heb nu cup 90l maar als ik veel gegeten heb ook wel 90m. Ik ben m'n hele leven al dik, maar de laatste jaren ging het wel erg hard.
Zo woog ik op mijn 18e jaar zo'n 165 kilo en op mijn 16e zo'n 140 ik ging toen vaak met de scooter op pad dus weinig beweging. Ik heb nu een vriend die er geen probleem mee heeft en ik het dus geweldig vind.
Verder vind ik het nog altijd heerlijk om in bikini te lopen (als er teminste een is die ik pas) en naar het zwembad te gaan. Ik heb alleen twee probleempjes: één is dat ik geen shirts heb waarbij je me buik niet ziet dus draag ik jurken omdat me buik ongeveer op me knieen hangt (lastig met lopen), en dat ik zo'n dikke reet heb, dat ik nergens meer normaal kan zitten, daarom heb ik thuis ook een twee zits bank voor mezelf. Herkent iemand dit, ik hoor het graag.

Groetjes lisa

02-04-2011
19:33:06
Reactie van marloes:

hoi,

maak je geen zorgen hoor
toen ik met mijn man trouwde woog ik rond de 60 kilo.
maar nu (2 jaar verder) weeg ik bijna 230 kilo.
ik vind het heerlijk om om het half uur je helmaal vol te stouwen en dan een lekker dutje doen en dan weer volstouwen,
maar als jij dat niet vindt....
luister naar je maag en je gevoel,
vinden zij het goed????
net als netty al zegt,
je went er aan en vindt het zelfs mooi.

1  2  3  4  5  6  7  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim