online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen.
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen.

06-07-2010

Hallo allemaal!

Ik ben een meisje van 16, 156 groot of nee klein :p En weeg helaas pindakaas 75kg.
Nu wil ik écht afvallen. Maar niets lukt percies?! Ik heb al veel geprobeerd, van een gewone dietist naar een speciale, van pilletjes naar herbalife naar weight watchers.. Niets lukt.
Ja ik ga terug beginnen sporten, naast paardrijden, ga ik nu weer naar de fitnes proberen gaan :) En elke ochtend mijn rondjes te lopen. Maar toch wilt het me niet lukken..
Ik zou graag min 15kg afvallen, dan zou ik alles met zoveel meer plezier doen. Als je 'dik' bent is alles zoveel moeilijker, zoals bijvoorbeeld iets heel doms, rokjes dragen, als ik een rokje aanheb en er ene hele dag in rond loop, liggen mijn billen 's avonds helemaal open, verschrikkelijk! En ik heb ook zo'n bang dat men paarden er last van hebben..

Heeft iemand van jullie geen tips om me te helpen?

Alvast bedankt

06-07-2010
20:09:26
Reactie van thamara:

Hoi
Nou ik heb dus precies het zelfde probleem maar om nou blijvend kilos af te vallen is erg moeilijk meestal verlies je er een aantal en blijft het steken en verlies ik mijn motivatie om door te gaan en dus blijven kilos te verliezen . Nu gaat het dus om een levensverandering en niet om een dieet want zodra je stopt komen de kilos er net zo lief weer aan ik zou graag 20 kilo afvallen en heb er nu voor gekozen om naar een counseler te gaan een soort psycholoog waardoor je denk wijze en motivatie word aangewakkerd want uiteindelijk gaat het om gezond eten en veel water drinken en sporten maar om dat vol te houden is zoooo moeilijk ik hoop via deze weg wel mijn doel te kunnen bereiken mischien een idee voor jou voor als je alles al geprobeert hebt .
Suc6 groetjes Thamara

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim