online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - collageen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

collageen

20-07-2010

Tussen alle afslankmiddelen en producten zag ik door de bomen het bos niet meer. Mijn vriendin tipte mij over een ph water, maar ik ontdekte dat een ander product, ook daar te verkrijgen, meer voordelen had ivm mijn artritis. dit product is collageen, en herstelt alles in het lichaam, maar het mooiste is, het helpt ook bij afvallen doordat het vet verbrandt, en de huid strak en soepel maakt.
Voor dit product heb ik gekozen, en ik kom graag in contact met anderen die dit ook gebruiken. Ik ben 30dagen geleden begonnen, tot nu toe werkt Genacol wel, ik voel me beter en ben in taille 21mm en armen 16mm kwijt. Wie o wie heeft hier ook ervaringen mee?
Laura Watson-de Mooij

17-09-2010
17:28:36
Reactie van shammy:

waar kan je kopen dit?

14-09-2010
14:49:25
Reactie van olivia:

ik heb het ook ontdek dankzij een vriend van mijn vriendins vriend en het helpt echt
thanks
Olivia

07-09-2010
11:41:42
Reactie van karel:

Hallo,
ik heb ergens op dit forum onderwerp is : buik
ook gereageerd, ik wist niet dat deze ook bestond.
Wie heeft goede ervaringen met Genacol?
Ik heb ook artritis.
Karel v Maanen

03-09-2010
10:47:29
Reactie van laura watson-de mooij:

Zeg, die Genacol he, ik dacht dat het alleen pijn weghaalde, maar ik moet zeggen, ik heb meer baat bij mijn haren, die lijken te groeien!!

10-08-2010
17:18:33
Reactie van laura:

Oh ja nog wat, ik heb de RelaxZen ook geprobeerd, heerlijk zeg !!!
Laura Watson-de Mooij

10-08-2010
17:13:49
Reactie van laura:

Hallo allemaal,
ja sorry, ik ben niet zo vaak op internet. had het ook zo druk met werk, iedereen is op vakantie, weet je.
Het klopt, dat is het bedrijf dat het verkoopt het heet Genacol en het bedrijf de site is waterworldwide punt nl
Verder weet ik idd niemand anders.
Gebruiken jullie het ook? Zo ja hoe zijn de vorderingen?
Laura Watson

26-07-2010
09:12:04
de site die dit verkoopt is tot 9 aug op vakantie,verder zie ik geen verkopers op internet

23-07-2010
18:42:52
laura watson JOE HOE

durf je niet meer ??

21-07-2010
10:53:47
Reactie van dikje dapje:

ja laura..., waar kan je dit kopen dan? wie a zegt moet ook b zeggen

20-07-2010
10:00:07
Reactie van annemiek:

laura waar heb je dit gekocht en hoeveel kost het?

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim