online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Al 10 Kilo Kwijt wie hulpmaatjes gezocht voor de volgende 10
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Al 10 Kilo Kwijt wie hulpmaatjes gezocht voor de volgende 10

22-07-2010

Hallo Allemaal,

Ik ben sinds 21 mei dit jaar begonnen met afvallen. Ik woog 101.6 kilo en ik was mijn eigen lichaam meer dan zat. Ik ben begonnen met sporten iedere dag en dit doe ik thuis. Door de weeks iedere dag 30 minuten op de cross trainer en in het weekend 45 minuten.

Ook mijn eetpatroon heb ik verandert ik let erop dat wat ik eet mager is en ik heb vaste eetmomenten.
9.00 Ontbijt
12.00 Fruit
15.00 Lunch
17.00 tussendoortje
18.30 avondeten
20.00/20.30 Yogurt

Ik ben inmiddels al 10 kilo kwijt en wil er zeker nog 10 kwijt. Als het goed gaat zelfs 15. Ik zoek hiervoor nog mensen die misschien willen meedoen, zodat ik ervaringen kan uitwisselen.
Ik heb namelijk zoals iedereen ook weleens een zwak moment :)

Groetjes....

02-12-2010
09:08:35
Reactie van ram:

Hey Anne,

Hoe is die bij jou gegaan afgelopen week?? Ben je al aan het aftellen voor vertrek?

Groetjes Mij

20-11-2010
21:15:12
Reactie van ram:

weekje minder streng moet kunnen.....:) Ik heb me vandaag lekker laten gaan bij burgerking.

HEERLIJK!!

20-11-2010
17:29:08
Reactie van anne:

Hier helaas geen resultaat. Niks erbij en niks eraf.
Heb ook niet super gegeten deze week dus was te verwachten. Gelukkig maar dat het niet meer was.
Komende week weer streng zijn voor mijzelf!!!!

20-11-2010
14:56:34
Reactie van ram:

Hallo allemaal,

Ik was vanmorgen 83.9 kg dus een halve kilo kwijt..... @ Anne ben benieuwd naar jou resultaat afgelopen week

17-11-2010
20:36:51
Reactie van ram:

@ moeder

Wat goed dat je het ook zelf gaat proberen!! Even niet wegen kan inderdaad ook weleens goed zijn...

Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en of je het snel gaat merken aan je kleding enz. =)

Succes en welkom!!

17-11-2010
12:04:23
Hallo Ram,

Ik heb prodimed gedaan en ben 16 kg afgevallen, dezelfde ervaring als jou, toen ik gewoon ging eten (ik bedoel wel verantwoord) was het er zo weer bij.
In middels ben ik alleen gezond gaan eten en bewegen elke dag 1 tot 1 1/2 uur lopen of nordic walking, en ben benieuwd wat er gebeurt. Weeg me even niet want daar word ik gestoord van, komt wel weer, voel me goed en hoop dat ik nu wel afval op een normale manier naam er de tijd voor.

Groetjes moeder

17-11-2010
11:04:03
Reactie van ram:

Hallo Allemaal

Even een reactie op jullie allemaal tegelijk. Ik ben het eens met Anne ik vnd het ook niet prettig om met een dieeet af te vallen en dan met name omdat de ervaring heeft geleerd dat het niet blijvend is. Bij mij in ieder geval en ik las bij 1 iemand ook terug dat je 1 x hiervoor al 35 kg bent afgevallen met ww. Er is toch een reden ervoor dat je dat vervolgens weer aan komt??

Ikzelf heb ook fanatiek ww gedaan en vond dit het einde. Ik was ook 17 kilo kwijt. Maar toen ik "stopte" met punten tellen ging het mis.

Nu is gewoon de knop omgegaan omdat ik het zat was. Ik wilde anders gaan leven. Maar hoe?
Ik dacht toen zelf als ik drie keer per dag ga eten en tussendoor twee kleine tussendoortjes neem en er dan een beetje op let dat het mager is dan heb ik al 1 stap gezet om mijn leven te veranderen. Ik ben namelijk niet van het wegen en van calorieeen tellen......
Ik let overigens wel altijd op de verpakking dat er niet teveel calorieeen inzitten zodat ik weet dat het safe is....

Ik wist ook nog van de ww dat je twee melkproducten en vetten nodig hebt om af te vallen dus dat heb ik ook meegenomen in mijn eigen patroon. `S morgens brinta als ontbijt. `s avonds yoghurt als laatste tussendoortje waarmee ik dus met de yoghurt erbij 3 tussendoortjes op een dag heb.

Maar ik wist alleen met minder eten kom je er niet. Ik ben toen begonnen met de crosstrainer thuis. Iedere dag een half uur. Dit vond ik opeens zo leuk dat ik inmiddels 4 keer in de week naar de sportschool ga 1 tot 1 1/2 uur en 1 keer in de week een uur baantjes ga trekken in het zwembad.

Met als resultaat dat ik 106.6 kilo woog nu 84.0 kilo weeg en dus 22.6 kilo kwijt ben. Mijn einddoel is 75 kilo dus ik heb er nog negen te gaan. Ik ben trouwens 1.76 cm lang. Ik hoop dat jullie, alhoewel jullie het misschien anders doen, mij net zoals Anne en ik elkaar motiveren kunnen motiveren. Dan zal ik dit ook bij jullie doen = )

Groetjes Ram

15-11-2010
21:55:53
Reactie van ram:

Hey Anne,

Even een leuk berichtje van hier. Was vanmorgen weer 84.4 :) gelukkig!!

Nu weer verder proberen.....

groetjes

15-11-2010
21:37:08
Reactie van lia:

Hi Anne, dat aankomen komt meestal niet door een bepaald dieet maar meer door de begeleiding die je mist na het afvallen. Bij timfit krijg je hele goede begeleiding tot ver na het bereiken van je streefgewicht... Ik ben eerder 35 kilo afgevallen met ww.. In 1,5 jaar tijd... En ook die zaten er weer Aan... Maar ieder heeft zo zijn eigen idee over van alles hoor.. Ieder lekker doen hoe en waar die zich lekker bij voelt... Het gaat om het doel toch!

15-11-2010
16:56:24
Reactie van anne:

Kan me voorstellen dat het zeer motiverend is om zo snel te gaan met afvallen. Ik ben zelf geen voorstander geweest van shakes oid omdat je toch op een gegeven moment weer op normaal eten over moet gaan. Ik heb altijd de angst dat ik dan ineens weer aankom ofzo.
Ach ieder zijn ding, het belangrijkste is dat we afvallen:-)
Ben erg blij met het tot nu toe behaalde resultaat. Ram en ik wegen ons meestal op zaterdag en geven dan hierdoor wat er af is.
Ik ga eind vh jaar voor langere tijd naar het buitenland dus ram zocht al andere kletsmaatjes hier.
Gezellig dat jullie erbij zijn.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 19  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim