online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - New fysic dieet wie doet dat ook?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

New fysic dieet wie doet dat ook?

01-08-2010

Hallo wie is er bekend met dieet dat new fysic heet,is het een goed dieet?

03-02-2012
13:01:24
Reactie van madame10:

Goeiemiddag,
nu ben ik bezig geweest met new fysic sinds 2011. In het nieuwe jaar heb ik het lijstje weggegooid waar producten opstonden die ik mocht eten. Hebben jullie dit lijstje ook nog? Of kan ik hem opnieuw vinden op internet?

mvg.

21-01-2012
08:13:00
Reactie van mellie:

Goed zo!
Ik ben nog steeds bezig met NF, sinds maart 2011 en ben inmiddels al -21 kilo kwijt. Het gaat nu langzaam, maar mijn lichaam is gewend aan anders/ minder eten. Ik wil er nog 10 vanaf, dus ga gewoon door.

20-01-2012
22:12:59
Reactie van caroline:

Nu in de 6e week, 4,6 kg afgevallen waarvan 3 kg vet! Ben er echt enthousiast over. De recepten zijn 'n echte aanrader. Veel succes allemaal. Caroline

08-09-2011
18:21:38
Reactie van karin:

hallo,

ik moet morgen beginnen met de appeldag !
ik zie er tegen op maar aan de andere kant heb ik er erg veel zin in
mijn coach is top veel info en wil me graag helpen
er zit nu ook een filiaal in almere net geopend
ik wil het echt gaan halen 18 kilo moet er nu af !.
dat is de eerst paal die ik moet halen dan zien we verder

ik vindt het niet duur je betaald voor de pillen maar als die echt werken zoals ik hier lees wordt ik er erg vrolijk van
we gaan er met volle moed tegen aan
gr karin

19-04-2011
09:22:54
Reactie van jeanette:

Ik heb een half jaar gebruik gemaakt van NF. Vorige week was ik op mijn streefgewicht en moet zeggen dat ik daar bijzonder blij mee ben. Dit zonder hongergevoel en een goed en fit gevoel.
De begeleiding verschilt, in het begin had ik inderdaad ook een coach bij wie ik zo weer buiten stond. Maar daarna kreeg ik een ander en die heeft mij prima begeleid en gaf ook goede adviezen. Maar ga er maar vanuit dat het bedrag voor de capsules is, en ik weet niet wat ze doen maar ze werken wel. Is een hoop geld, maar als het helpt dan heb ik dat er graag voor over.
Succes allemaal.

18-04-2011
21:18:56
Reactie van sanne:

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik vind het duur en begeleiding ho maar.

18-04-2011
20:05:15
Reactie van roos:

Ik zit nu in mijn tweede week. Eerste week was ik inderdaad 1,5 kilo kwijt. Wat was ik blij.
Jammer vind ik wel de zogenaamde 'begeleiding.' Ik ben gewogen, kreeg de vraag om een nieuwe afspraak in te plannen, betalen, na 10 minuten stond ik weer buiten. Ik snap niet helemaal waarvoor ik nou betaal. Voor de begeleiding of voor die capsules voor de hele week? Bij de intake was het eigenlijk hetzelfde verhaal. Je zou de twijfel dat het geldklopperij is, juist in dit soort momenten weg kunnen halen, door net iets meer aandacht voor je klant te hebben. maar goed, afvallen doe ik er van, en dat is uiteindelijk het belangrijkste!

18-04-2011
14:53:35
Reactie van mellie:

Hallo,
Ik ben op 8 maart 2011 begonnen met NF en ben nu al 10.8 kilo kwijt. 8cm buikomvang en 4cm heupomvang minder. Het werkt echt. Je moet wel elke week wegen en voedings supplementen slikken.
Ik heb geen honger en je mag ook lekkere dingen eten.

13-04-2011
21:03:47
Reactie van roos:

Ik kan bijna geen forums voor het NF dieet vinden.
Iemand tips?

23-03-2011
09:01:14
Reactie van hil:

ik vind dit dieet echt een aanrader en de begelieding is erg fijn en een extra stimulans.

1  2  3  4  5  6  7  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim