welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - New fysic dieet wie doet dat ook?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

New fysic dieet wie doet dat ook?

01-08-2010

Hallo wie is er bekend met dieet dat new fysic heet,is het een goed dieet?

05-11-2012
12:42:00
Reactie van suzanne:

Vandaag begonnen met de appeldag. Er moet 10 kilo vanaf.. ik ben benieuwd!!!

05-11-2012
00:04:37
Reactie van henriette:

Hoi Jackie,
Ik ben 26 juli begonnen en ben nu ruim 12 kg kwijt. Niet heel veel aangezien ik aardig wat overgewicht heb. Ik heb er nog zo'n 32 te gaan. Maar goed, normaal kom je in de vakantie-periode aan en ik ben echt midden in mijn vakantie begonnen, dus ik vind het toch redelijk gegaan. Ik hoopte alleen dat het nu wat sneller zou gaan aangezien ik heel veel sport en aardig mijn best doe. Had eigenlijk wel verwacht dat ik gemiddeld 1,5 kg per week zou afvallen. Mijn probleem is dat mijn verbranding rond de 1100 is en dat moet ik naar 2200 zien te krijgen. Dan pas zal het afvallen sneller gaan. Maar ja dit is natuurlijk ook een gevolg van het jojo-en. Wordt er af en toe wel moedeloos van! Misschien moet ik af en toe een shakedag inlassen om wat extra af te vallen. Heb geen idee of dat verstandig is. Groetjes Henriette

04-11-2012
15:31:24
Reactie van jackie:

Hoi Henrietta!
Ja, het afwisselen is inderdaad een probleem! Ben jij al lang bezig? Hoeveel kilo wil je afvallen? Misschien zou je kunnen zeggen dat je bijvoorbeeld op je weegdag iets eet wat je heel graag wilt? Mogelijk is het dieet dan weer wat langer vol te houden!

04-11-2012
14:42:30
Reactie van marieke:

Hey Sandra,
Ik lees regelmatig mee met New Fysic hier, omdat ik dit misschien ook wil doen. Maar ik schrik van je galblaas. Bale zeg. Ze zeggen wel meer dat je er last van kan krijgen als je te snel afvalt. In elk geval sterkte ermee en ik hoop dat je snel opknapt, en dat de pijn dan ook verdwijnt.
Groetjes,
Marieke

03-11-2012
11:54:15
Reactie van henriette:

Hoi Jackie,
Wat goed dat je al zoveel kwijt bent en toch nog wat extra's in het weekend neemt.
Ik zit op zo'n punt dat ik eigenlijk wat anders wil. Het dieet gaat mij vervelen en ik kan weinig afwisseling aanbrengen voor mijn gevoel. Heb ontzettend behoefte aan zuurkool, boerenkool etc. Maar ja. Houd vol. Als het even mee zit ben je in maart weer slank. Veel succes!

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank