online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - HCG
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

HCG

04-08-2010

Wie heeft er ervaring met HCG. Ik twijfel eraan te beginnen.
Er zijn diverse aanbieders; klinieken, spuiten, tabletten. Wat werkt goed? En wat mag je er zoal bij eten? Mag je zuivelproducten als magere kwark?

24-10-2010
12:43:54
Reactie van laura:

Ik ben bijna klaar met de HCG Tablets kuur.
Het is een streng dieet, ik vond het in het begin echt heel erg wennen! Maar, inmiddels gaat het me veel makkelijker af om maaltijden op te bouwen uit vooral groente en niet meer even snel een broodje, een koek, een snelle snack etc.
Ik ben nu 8 kilo afgevallen (was ook wel nodig!!) en zoooo blij! Voel me zoveel beter!!
HCG Tablets geeft ook heel veel informatie over wat ik zometeen na de kuur moet doen om niet weer aan te komen, dus laten we hopen dat de kilo's eraf blijven!

02-10-2010
13:35:27
Reactie van mootjuh:

welk dieet is geen weggegooid geld, en na welk dieet kom je niet aan?
het ultieme wonderdieet bestaat niet en na het diėten zul je voor altijd op moeten letten. Dat weet je nou eenmaal.
En voor die 500 kal. mag je verdomde veel eten!
Ik doe het nu 2 weken en er is al 5 kg af!

02-10-2010
10:23:09
Reactie van yvonne:

niet doen weggrgooid geld je mag nog geen 500 kalorie...........je verliest wel wat kilos maar niet echt veel en ze zitten er heel snel aan

18-09-2010
20:53:41
Reactie van mootjuh:

Misschien een beetje laat, maar ik heb ervaring met het HCG dieet.
Ik heb het 9 jaar geleden gedaan via injecties en was na 3 maanden er 22 kilo mee afgevallen.
De injecties kreeg je 1x per week, je mocht niet ontbijten, middag en avond eet je 100 gr vlees of vis en onbeperkt groenten (behalve peulvruchten)
Honger heb je hier absoluut niet bij!
Helaas is het er door 2 zwangerschappen weer bij :(

14-08-2010
20:58:28
Reactie van ruth:

hier heb jij ook een reacie

want geen reactie vind ik niet fair van de dames op dit forum.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim