online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Alli
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Alli

04-08-2010

Heeft iemand ervaring met Alli?
Op de tv reclame wordt aangegeven dat het voor mensen met een BMI >28 is bedoeld. Mijn BMI is nu 24 en ik wil dus enkele kg zakken. Zou het wel geschikt voor mij zijn of werkt het dan niet?
Ik zou graag wat tips/adviezen/ervaringen krijgen voordat ik pillen ga slikken voor een dure prijs.

alvast bedankt voor alle reacties!

06-08-2010
19:02:27
Reactie van truus:

dieeten weken niet,geeneen alleen tijdelijk

06-08-2010
11:09:00
iemand nog ervaringen?

05-08-2010
11:14:50
Ok bedankt. Misschien dat ik het dan wel op de natuurlijke manier blijf proberen. Ik had gehoopt dat het versneld zou gaan, gezien het tot nu toe niet erg op wil schieten.
Ik ben na 6 weken 1200kcal slechts 2kg afgevallen. Nog 5kg te gaan dus dat gaat nog wel even duren..

05-08-2010
07:50:54
een 1200kcal dieet is voldoende,je valt niet écht meer af hoor.althans ik niet.
succes ermee

05-08-2010
07:40:15
Maar helpt Alli ook echt om meer af te vallen, of is een 1200kcal dieet ook voldoende?

04-08-2010
18:22:00
mijn bmi is ook zo hoog,als je alli neemt en teveel vet eet moet je rennen naar het toilet,eigenlijk dwingt het je om geen vet te eten.
als je kijkt op de site kun je je aanmelden voor het programma
je kunt dan degelijks bijhouden wat je eet en ziet dan hoeveel vet er in je voeding zit.alli helpt dus niet om minder te eten/snoepen maar als ondersteuning

04-08-2010
16:02:44
Ik ben al een tijdje bezig met het niet snoepen en gezond eten. Dit gaat prima, maar nu na 6 weken val ik af en toe terug op de koektrommel. Ik heb nu een steuntje in de rug nodig, dus ben benieuwd of Alli dit voor mij kan zijn.
Ik begrijp dat het werkt op het vet dat in de voeding zit. dit zou dan toch niet BMI afhankelijk moeten zijn, of wel? Zijn er meerder mensen die wel/geen resultaat hebben behaald met Alli als ze een normale BMI hebben?

04-08-2010
15:31:18
heb het geprobeerd,in het begin werkte het wel maar hetzelfde resultaat als wanneer je gewoon je voedingspatroon aanpast.
voor mij dus niets maar dat zegt niets voor jou
succes ermee

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim