online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Dikke maag
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Dikke maag

10-08-2010

Hallo allemaal,

Ik ben 58 jaar, 164 groot, en weeg 64 kilo. Ideaal zou je zeggen. Ja, ik ben ook tevreden mits ik niet zo'n dikke maag zou hebben.
Maag en buik gaan in elkaar over en heb daardoor geen taille. Tijdens het eten zwelt mijn maag helemaal op, ik stop dan ook met eten maar blijf wel een opgeblazen gevoel houden. Ik eet redelijk gezond en wil alleen een slankere taille.
Iemand tips ??

14-08-2010
20:46:17
neeee

13-08-2010
22:07:38
Er worden tips gevraagd ivm een dikke maag.

Kunnen er ook nog normale & gewoon bruikbare tips gegeven worden?

13-08-2010
21:38:05
Reactie van jackie:

nou ja zo'n lelijk figuur heb je ook weer niet die dame van 42 is gewoon gek (toch)

13-08-2010
12:12:24
Reactie van sjan:

nou zonnekoning je leest het

OP NAAR DE SCHELDSITES WAAR JE THUIS HOORT.

13-08-2010
08:55:42
Reactie van irene:

Nou, dit was toch echt niet de bedoeling. Er zijn een paar mensen die op de verkeerde site zitten. Mevrouw 42 jaar !! u zit op een dieet site waar u, denk ik, geen behoefte aan heeft want u heeft het ideale figuur. En andere mensen moet ik naar de scheldsite verwijzen.
Wat mij betreft is de discussie gesloten.

12-08-2010
22:55:10
grote gek

12-08-2010
22:33:50
maar zonnekoninkje toch
wat een frustratie met dat vette lijf van je.
en slim ben je zelf ook niet, dan zat je niet op dit huisvrouwtjes forum

zielepoot!!!

12-08-2010
19:57:28
Reactie van zonnekoning:

Nog even een berichtje voor de juf van 42 jaar met geen zelf kennis.
Dit is een site voor volwassen mensen, die elkaar proberen te helpen.
Domme blondjes hebben hier niets verloren.
Mensen die de zaak proberen te verzieken evenmin, dus ik zeg oprotten.
Irene zit lekker in haar vel, ja alleen die maag, daar komt ze wel klaar mee.
Deze site zit ook niet te wachten op mensen met een IQ van een stoeptegel.
Wens je met je " goed figuur " en een leeg hoofd, veel succes met je eerste bezoek bij het RIAG.

12-08-2010
15:03:15
waarom moet er altijd wel iemand zijn die het weer ver p est voor de rest.
fijn als je blij bent met je lijf maar er zijn ook gewoon mensen die er niet zo blij mee zijn,die echt moeten vechten om wat af te vallen,en dat is niet makkelijk ook al is het "enige"wat je alleen maar hoeft te doen minder/anders eten.
mensen die slank zijn hebben vaak geen idee hoeveel strijd je moet leveren om af te vallen én om het vol te houden.
ook ik ben dik en baal van mezelf en dan toch niet de dicipline hebben om door te zetten.
Geloof me,dat is echt niet makkelijk
LAAT IEDEREEN IN ZIJN/HAAR WAARDE ALSJEBLIEFT
Groetjes Nicky

12-08-2010
14:56:57
Reactie van irene:

en zeer ingenomen met jezelf.
Toen ik zo jong was als jij woog ik 53 kilo ben niet anders gaan eten maar wel in de overgang gekomen en heb mij laten vertellen dat dit veel invloed op je lichaam heeft vanwege de hormonen. Dus nogmaals, hoop dat je met 58 nog steeds zo zelfverzekerd kunt zijn of dat jouw hormonen het ook voor het zeggen hebben.

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim