online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - lijnen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

lijnen

03-05-2006

mijn vraag is aan esther wat is het beste
als je aan het lijnen bent 5 keer of 3 keer per dag eten. En dan iedere
keer een beetje of gewoon 3 keer per dag normaal.

05-05-2006
11:28:50
Kijk gewoon wat voor jou het beste werkt. Als je met 3 maaltijden op een dag het moeilijk vind om niet te snoepen, kun je beter 5 kleinere maaltijden op een dag nemen. Maar als je het lastig vindt om 5 keer op een dag een gezonde maaltijd te nemen, kun je misschien beter maar 3 keer op een dag eten. Er is volgens mij niet 1 'perfecte' manier.

Succes, Alta

04-05-2006
13:52:10
Ik eet gewoon 3x per dag. Goed ontbijt (2 bruine boterhammen) goede lunch (3 boterhammen) en goed avond eten, veel groente, 2 of 3 aardappelen en vlees (mager maar soms eet ik ook wel normaal iets vetter hoor). Verder eet ik sochtends rond 10 uur soms een plakje ontbijtkoek als ik trek krijg voor de lunch. Met de lunch neem ik meestal nog n banaan. Rond 14 uur een appel en rond half 4 een sultana of liga! Verder erbij sporten en de kilo's vliegen eraf! soms savonds neem ik ook nog wel n koekje ofzo hoor! of chocolaatje, kan best!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim