online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - dr frank
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

dr frank

17-08-2010

wie heeft er ervaring met het dr frank dieet
of een ander koolhydraatbeperkt dieet??
maar ik bedoel geen shakes dieet zoals biamed en cambridge ED

alvast bedankt

gr riljana

07-02-2011
13:37:42
Reactie van anne:

Geen fruit bij dr. Frank is maar voor eventjes en kan geen kwaad.
En ik doe het zonder shakes. Gaat heel goed (en je hebt wat te kauwen).

07-02-2011
13:07:16
Reactie van sabine:

Ik deed het dr franken dieet. beviel me aardig. echter, vond het idee geen fruit niet zo gezond. Dr franken is de laatste tijd ook bezig met GI dus ben ik dat eens gaan googlen.

Kwam uit bij het gidieet ipv bis shake van dokter franken. ik ben de veel goedkopere GISHAKE (Meer eiwit!) gaan gebruiken van GIshake. Smaakt beter en zit alles in wat je nodig hebt.

Denk er aan om ook hun bijpassende dieet te gaan volgen.
hou je op de hoogte.
gr Sabine

07-02-2011
12:01:18
Reactie van anne:

Ik doe het zonder shakes, maar met lekker veel groente en vis/kip/ei.
Heb ook jarenlang shakes (Herbalife) gedronken maar op deze manier vind ik het prettiger.

07-02-2011
11:44:11
Reactie van ikke:

ria

ik neem smorgens een shake en verder eet ik kh arm. lijkt me toch een goede basis. ik neem geen timfit maar een andere shake. ik post daar omdat er mensen zijn die ik "ken" en veel steun aan heb.
weet niet waarom ik het uitleg, wat en hoe ik iets doe lijkt me mijn zaak.

07-02-2011
10:38:28
Reactie van ria:

ikke

jij zit ook op meeredere forums zag ik, oa de tim fit.
lijkt me niet verstandig om alles door elkaar te gaan doen. gewoon 1 dieet kiezen en je daar aan houden !!
anders lukt het nooit!!

groetjes Ria

07-02-2011
10:35:56
Reactie van ria:

ikke hoelang ben je en wat weeg je ??

07-02-2011
10:20:25
Reactie van ikke:

hoi
heb me net ook aangemeld via de site, ziet er prima uit allemaal en met steun moet het zeker lukken!!

07-02-2011
09:49:38
Reactie van anne:

Ik ben nu ongeveer een week bezig met dr. Frank.
Heb geen overgewicht maar wil gewoon een paar kilo kwijt.
Je kunt je gratis inschrijven op internet en dan krijg je elke dag een menu.
Ik vind het makkelijk vol te houden, lekker en ik heb geen honger tussendoor.
Wie volgt dr Frank ook?

31-10-2010
23:17:07
Reactie van jessica:

Ik ben 2 weken bezig met het dokter frank dieet.
ik heb vrij groot overgewicht(110 kilo en 1,65m) en ben in deze 2 weken 7 kilo afgevallen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik me niet helemaal aan het dieet houdt, 1x per week eet ik iets wat eigenlijk niet mag(kan een frietje of stuk pizza zijn of zelf zoiets stoms als een boterham)
Ik ben darm patiënt en heb me in jaren niet zo goed gevoeld, geen klachten, mijn hele buik plat, krijg complimentjes van iedereen die me ziet, zie zelf niet heel veel verschil(ja mijn broeken zakken af)
Maar voel me beter en dat is het belangrijkste.
Ik pas de maaltijden wel geregeld aan(ben een moeilijke eter en lust veel dingen niet)
Ik gebruik wel 2x per week een zakje movicolon om genoeg vezels binnen te krijgen.
's Ochtends vaak 2 eieren(of schaaltje kwark)
's middags worteltjes, komkommer, tomaatje, radijsje(of andere groente, wil ook wel eens sla meenemen),pakje gesneden kipfilet(heb je meteen de 100gram vlees die je moet hebben) of gebakken of koude gekookte eieren(heb maar een half uur pauze en dan geen tijd om de lunch gerechten helemaal te gaan koken)
Heb geen hongergevoel en er is praktisch niemand te vinden die meer loopt dan ik.(werk in een apotheek en dat is de hele dag staan, lopen, maar meer nog rennen want mensen hebben geen geduld meer tegenwoordig. Ze willen al geholpen zijn voor ze door de deur zijn)

hoop dat er meer mensen reageren, ben wel benieuwd naar hoe het bij anderen gaat

17-08-2010
21:48:38
strak en slank met dr Frank.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim