online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Hoe krijg ik mijn buikje weg?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Hoe krijg ik mijn buikje weg?

03-05-2006

Ik ben sinds december 7 kilo afgevallen (ik woog toen 74 kilo), ik merk het vooral aan mijn benen en aan mijn kont. Maar mijn buikje blijft even dik, en die wil ik er juist af hebben! Wie heeft er nog een paar goede buikspieroefeningen/tips voor mij?

09-05-2006
08:54:05
ik heb gezocht naar xco, maar er zit niet echt een sportschool die dit doet bij mij in de buurt. Jammer..

04-05-2006
18:03:52
Een betere houding kan ook al je buikje kleiner (doen) lijken. |Rechtop, bekken kantelen, borsten vooruit enzo. Sporten kan hierbij helpen.

Alta

04-05-2006
14:29:31
Ga naar een sportschool toe. Zelf doe ik aan Xco. Dat is een extreemcorse training en dat is dus goed voor je buik. Wie weet helpt het bij jou. je kunt ook kijken bij Google naar xco en dan kun je lezen wat het precies is.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim