online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Strakker krijgen bovenbenen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Strakker krijgen bovenbenen

22-08-2010

Hallo,

Ik heb een vraagje. Weet iemand specifieke oefeningen om de binnenkant van mijn bovenbenen te trainen en strakker te krijgen?
Ik sport al regelmatig (cardio, krachttraining) maar weet niet echt wat ik kan doen voor deze specifieke probleemzone.

Groetjes Emma

30-08-2010
20:11:40
ik zelf had hier ook last van. Ook ik deed cardio en krachttraining. Thuis hardlopen en op de crosstraining en mijn boven benen bleven slap. De oplossing: Ga op je zij liggen en maak een schaarbeweging met je benen dus eerst je bovenbeen 4 x 25 omhoog bewegen zo train je de buitenkant en vervolgens zet je het bovenste been aan de kant en beweeg je je onderste been omhoog zo train je de binnekant. Daarna omdraaien en doe je de andere kant......

Ik heb nu hele strakke bovenbenen. Ben inmiddels al 17.6 kilo kwijt dus heb niks te klagen en niet te vergeten te hangen :)

30-08-2010
16:55:17
Reactie van ans kooi:

ik ben in korte tijd 10.9 kilo afgevallen, maar ik had inderdaad ook last van hang gevallen.
ben 1 maand de pillen van genacol aan het gebruiken...perfect spul.
natuurlijk is niet alles weg, maar wel veel.
probeer anders zelf maar uit.
werd ook geadventeerd door de verkoper dat het ook ander voordelen had, maar dat geloofde ik eerlijk zegd niet.
had ook veel haaruitval en mijn nagels braken altijd af..nou wat denk je?
haaruitval gestopt en zelfs merk ik een beetje extra snel groei(of het ligt aan mij) en mijn nagels zijn nu 1cm lang en ze lijken hard...nog niet gebroken.

Dus voor mij 3 vliegen in 1 klap zonder dat ik het verwacht had, behalve wel strakker huid.

Mochten jullie je afvragen vanwaar ik het koop, dan zou ik zeggen op markplaats staat er iemand die het verkoopt.

In ieder geval succes met Genacol of een ander product die wel helpt.
Ans van Kooi

23-08-2010
12:02:30
.

22-08-2010
21:32:09
Ik sport altijd thuis. Heb hier allerlei apparaten dus kom nooit op de sportschool. Vandaar dat ik het hier ook vraag.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim