online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - onderkin, door vet of genetisch? help?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

onderkin, door vet of genetisch? help?

24-08-2010

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, ik ging op internet zoeken hoe ik een onderkin kon wegkrijgen, maar nu las ik dat dit ook genetisch bepaald kan zijn.

Ik heb ook een beetje een buikje gekregen, dus is mijn onderkin dan ook gewoon vet wat eraf getraind kan worden?

m'n vader heeft ook een onderkin, maar die is 55 jaar en wel wat dikker, mijn moeder heeft ook een onderkin maar is ook wat flinker en is ook 55 jaar.

wat denken jullie? genetisch of kan het eraf getraind worden?

Thanks!

19-02-2011
15:54:02
Reactie van onbekend:

Denk dat het in de familie zit, maar ik denk dat als je gezonder eet en gaat zweten dat het minder gaat worden. (Bijvoorbeeld: in de zomer voetballen, daar ga ik teminste van zweten). en het is ook nog 's gezond; je puistjes en meeeters gaan weg. (kort gezegd, je huid wordt er gezonder van).

Weet niet hoe groot je onderkin is maar mijn advies is: gewoon gezond groente eten, geen koud vlees, geen mac-donalds (misschien 1x per maand), gezond gaan eten en veel sporten. het zal je echt goed doen maar niet te veel sporten, kijk waar je limiet is.
Als je niet echt sportief bent zou ik beginnen met rennen. ga geen buikspier oefeningen doen want als je een bierpack hebt krijg je alleen maar rugpijn en je buik wordt er niet minder van. dus gewoon veel rennen en veel water drinken. (geen koud water na het sporten; wacht tot je afkoelt). en als je rent en je bent tot je limiet, loop verder. stop niet want je hart heeft eerst veel bloed moeten pompen en in een keer stop je (niet gezond). dus loop het uit totdat je wat kalmer bent en dan kan je stoppen :)

Belangrijk: veel bewegen, veel water en eet gezond. na 1 maand zul je je echt beter voelen. ;)

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim