welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ook slechte ervaringen met Cambridge?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ook slechte ervaringen met Cambridge?

26-08-2010

Zijn er ook mensen met slechte ervaringen met Cambridge.
Ik ben zelf weer aan het lijnen maar nu niet met Cambridge. Alle kilo's zijn weer terug.

Groetjes Debbie

14-02-2016
10:34:47
Reactie van astrid:

Persoonlijk had ik goede ervaringen met cambridge, ik was er 16 kilo mee afgevallen en het is nu bijna een jaar al verder en ze zijn niet teruggekomen, misschien gaat er iets mis?

01-09-2010
16:17:59
Reactie van bianca:

Meerdere malen gedaan. 15 KILO mee kwijt geraakt. nog 8 kilo te gaan en t zit er weer op. Het is echt geen goed vol te houden dieet. Het is zo onmenselijk zwaar. Je mag geen hap eten. En k eet nu gewoon gezond en loop elke dag maar ik kom gewoon weer aan. Erg fijn al dat lijden voor jan met de korte L.

30-08-2010
21:09:41
Reactie van janne:

Hoe komt het dat de kilo's weer terug zijn?
Als je je levenswijze niet aanpast komt het er inderdaad weer aan, door je levenswijze ben je hiervoor natuurlijk ook aangekomen.

Ik ben heel benieuwd hoe het kan dat je alle kilo's weer terug gekregen hebt.

Ik ken een aantal mensen in mijn omgeving bij wie het hartstikke goed gaat en nog steeds op gewicht zijn. Wel eten zij nu heel anders en denken beter na.

Ik denk er ook aan om te volgen, maar vooral om mezelf een andere levenswijze aan te leren, en te leren dat ik niet alles nodig heb waarvan ik nu denk dat ik het wel nodig heb

30-08-2010
19:00:54
Reactie van debbie:

Hai Elke

Als ik jou was zou ik er niet meer mee beginnen. Ik ken een aantal mensen inclusief mezelf die weer allemaal aangekomen zijn. En niet doordat we als een gek zijn gaan eten, maar gewoon omdat het een crash dieet is. Momenteel doe ik biamed. Echt geweldig. In de ochtend en in de middag een maaltijdvervanger. Yoghurt met een schepje biamed of een reep [voor bijv. op je werk]. In de avond kun je gewoon met je gezin mee-eten, omdat je dan mag eten. Ik ben in 6 weken 7 kg afgevallen.

Groetjes en succes debbie

30-08-2010
18:26:12
Reactie van elke:

Ik werd vreselijk duizelig, diarree, flauwval neigingen.. dus na 4 dagen er maar mee gestopt. Nu toch steeds weer zoiets van 'had ik niet ff door moeten zetten?' de eerste week schijnt vreselijk te zijn maar daarna zou het beter moeten gaan... dus nog een beetje twijfel of ik nogmaals een poging ga doen..

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank