online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - buik
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

buik

03-09-2010

Hoi, ik ben bijna 55, in de overgang (heftig), ben 174 cm lang en weeg 76 kilo.
Ik ben nooit zo zwaar geweest meestal rond de 67/70 kilo maar het laatste jaar is dat erg toegenomen. Over het algemeen ben ik niet dik maar mijn buik is inmiddels zo in omvang toegenomen dat ik mij er erg onprettig bij voel. Ik slender 3 maal 50 minuten actief (met gewichtjes en extra buikspierenoefeningen) en loop daarna nog 40 minuten snel tot hard op de loopband (zo'n 7 km). Ik heb een intolerantie voor gluten, koe-en geitenmelk-pruducten, pinda's en ei. Dit uit zich in jeukende bultjes/pukkels aleen vanaf boven de borsten. Ben nu wel maand bezig met appelazijn 3x daags een eetlepel op kokend water met n pietsie honing maar merk nog geen resutaat. In het verleden wel eens afslankpillen geprobeerd maar dat was ook verloren geld. Ik eet niet echt veel, gewoon normaal en in verband met mijn vaak overgevoelige maag 6 x een kleinere hoeveelheid per dag. Heb een gastroscopie gehad maar er zijn geen afwijkingen gevonden.
Al met al geen slecht leefpatroon dacht ik maar toch die PENS. Tips??!! Groet M.

10-09-2010
12:09:19
Reactie van myrna:

beste mensen..mijn ervaringen is dat je wel afvalt en je huid wordt strakker ik heb zelf eztra haargroei...lees mijn andere reacties maar.
In ieder geval je valt er wel van af!

Groeten van Myrna

10-09-2010
07:56:10
nee,dat niet.

08-09-2010
12:43:44
kun je daar ook van afvallen dan?

07-09-2010
19:07:49
Het lijkt mij zoiezo handiger om een topic te openen over genacol.

07-09-2010
12:49:15
Reactie van myrna,:

Jongens/meisjes,
Dames/heren,

zie net een forum over Genacol genaamd Colageen.....mischien handig om in geval van atrose daar naartoe te verhuizen.
Niet onaardig bedoeld hoor:)

07-09-2010
12:45:00
Reactie van karel:

Hallo,
ik las op een forum dat van iemand uit Belgie over artrose.
Dit klopt ook wel. Het maakt weer aan en herstelt. Mits het al helemaal aangetast is voor een prothese.
Ik geloofde het ook niet, maar het is waar.
Punt is, medici willen het niet weten omdat ze contracen hebben met pharmaceuten, dus verdienen ze geen geld meer als iedereen een middel gebruikt dat daadwerkelijk herstelt en aanmaakt.
Ik las ook op een ander forum over het aidsvirus. er bestaat een geneesmiddel tegen (dus geen remmer, maar echt een geneesmiddel).
Denk je eens in als dat vrijgegeven wordt aan iedereen. Miljarden verlies dus. Zelfde principe. Als wij allemaal die aan dit soort ziekten lijden, goed dekoppen bij elkaar steken (doen ze in Belgie al), dan kunnen we gewoon beter worden en nieuwe cellen aanmaken zonder dat het iedere keer weer af moet hangen van geld.
Karel v M.

07-09-2010
12:44:22
Reactie van myrna,:

hi,

Lees mijn ervaringen(van gisteren) zocht dus in nederland een verkoop adres voor mij.
Omdat het hier betreft buik etc..als onderwerp heb ik niet alles verteld.

Mijn opa welke in canada woont (waar ik verbleef tijdens stage).
Die heeft mij kennis laten maken met Genacol.
Hij had (gelukkig/verleden tijd) een erge vorm van artrose. Hij was dus erg slecht ter been etc..
Maar 6 mnd dat ik daar verbleef ging ik met hem wandelen in het park.
Joggen etc...(mijn opa is 69 jaar oud).
Hij slikte 3 pillen voor hij naar bed ging en 3x in de ochtend.
Hij merkte al gauw resultaat.

hoop dat jij er ook baat bij hebt.
succes ermee.
myrna

07-09-2010
12:10:59
Hallo,

Ik heb artose in mn enkel en ik las op de site waar ze genacol verkopen dat het ook je kraakbeen aanmaakt/herstelt.

Wie heeft er ervaring met dit supplement en wil zn ervaring delen?

07-09-2010
11:29:40
Reactie van karel:

Hallo truuske,
ik was het, en je noemt mij een verkoper. Ik snap dat wel. Ik wilde juist anoniem blijven omdat mensen niet moeten denken dat het om reclame gaat.
Omdat ik gedeeltelijke tekst heb gecopieerd van een krante-advertentie van Genacol lijkt het zo. Op die manier hoefde ik dan weinig uit te leggen aan andere lezers. Sorry voor het misverstand.
Ik lijd aan artritis, daar is het heel goed voor, maar het maakt je huid ook enorm strak en het stimuleert vetverbranding.
Lees er maar over op internet. Veel mensen weten dit niet.

Myrna, jij bent een kenner. Heb jij ook een reumatoide ziekte of alleen problemen met de hangbuik?

Gr Karel van Maanen

06-09-2010
11:46:57
Reactie van myrna k:

Hoi,

Ik gebruik genacol ook al 5 maanden.
Gekocht in Cananda (toen ik op stage was 6 maanden).
Ja, ik heb er profijt van. Was destijds totaal 15,3 kilo afgevallen.
Had niet echt een strak lichaam daardoor. En ben ook allergisch voor brood etc..
Huisarts bevestigd dat ik ind. allergie had.
Nu moet je dan ook aanpassen met alle producten.
En ja klopt wat ik allemaal lees wat het nog meer doet. heb ik ook ervaren.

fijn te weten dat ik het ook in nederland kan halen, ga gelijk googlen.
thanks voor tip (wie je ook bent, verkoper of niet).
Ik moet het produkt gewoon hebben.
myrna K

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim