online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Niet té streng
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Niet té streng

04-05-2006

Ik ben nu drie weken bezig met lijnen en er is ondertussen al vier kilo af.
Maar het is echt niet zo dat ik enorm streng lijn. Af en toe neem ik best een beetje mayonaise bij het eten, soms een klein chocolaatje of een cola.
Ik denk dat je het gewoon veel eerder kunt volhouden als je jezelf ook eens wat lekkers gunt. Ik wil wel afvallen maar het moet wel leuk blijven en voor mij is het zo goed te doen. Misschien gaat het langzamer, maar ik heb het idee dat het dan wel blijvend is.

Wat vinden jullier ervan?

13-05-2006
22:55:17
hoi,hoi
ook bij mij gaat dat op die manier. ik tel wel de cal. en probeer niet boven de 1500 uit te komen. Zodoende hoef ik geen honger te lijden en val ik héél rustig af.
In 6 weken 2.5 kg.
Sterkte verder
Marjo

06-05-2006
21:22:05
Ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Zo doe ik dat ook vanaf kanuari. En er is nu ongeveer 12 kg af. Ik ben nu wel veel meer met sporten bezig en ik geniet nu veel meer van het eten. Ik zit niet meer te snaaien zeg maar..

Succes!

05-05-2006
11:30:00
Klopt voor mij ook hoor! Af en toe een koekje of chocolaatje moet kunnen, maar dan natuurlijk niet achteloos het hele pak opeten!

Groetjes, Alta

04-05-2006
13:48:37
Heb ik ook hoor! soms zelfs wel n bakje chipsjes of chocolaatje of koekje savonds bij de koffie, anders hou ik het ook niet vol hoor. En hiermee val je best af, t gaat weliswaar misschien wat trager maar als je erbij sport lukt het best.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim