welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Genacol
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Genacol

02-10-2010

Hallo,
is er iemand bekend met Genacol, ik hoor heel Nederland erover, maar ik vind er weinig van, alleen op Amerikaanse sites.
Het schijnt vor een hoop goed e doen, en ook slapend afvallen.
Lijkt een fabel, maar volgens velen op forums is het wel degelijk waarheid.
Wie o wie kan hier iets over zeggen?
Mevr W. Beukering

23-09-2016
14:16:42
Reactie van guido:

Stop ermee, het is niet conform VWA. Alles wat import is hieraan, weet je niet wat je slikt. Er is wel een alternatief, dat ook blijkbaar beter is, iets met gesucol of zo. Die word hier gemaakt en is bekend ook bij natuur artsen, zou je eens kunnen proberen.

17-09-2014
16:55:35
Reactie van ria:

Een huisarts gaat je nooit iets voorschrijven wat helpt, maar iets dat tijdelijk helpt bij de apotheek met contracten van geneesmiddelen, anders verdienen ze niks, dus tuurlijk komt de hartklopping door genacol, of welke col dan ook, van mijn part beertje collarcol. Ik ben dietist en doe ook natuurgeneeskunde, ik ken dit produkt ook. Hartkloppingen komt niet hierdoor, wellicht heb je te weinig gedronken, dat is het nadeel van genacol.
Ria D.

17-09-2014
16:15:39
Reactie van rien kooistra:

Hallo, het hoeft niet aan Genacol te liggen, maar ik weet wel dat een hoop mensen zijn overgestapt op iets anders, soortgelijks, maar gecertificeerd. De reden hiervan is inderdaad de onduidelijkheid op de verpakking, maar dat hoeft ook niet zo te zijn. Elk lichaam is anders. Mijn huisarts heeft juist gezegd dat de Gesucol, erg goed is, die gebruik ik nu in plaats van Genacol.
Maar dat heb je met producten uit het buitenland, je weet niet wat je hebt.
Gesucol is een Nederlands product. Ik heb het ook allemaal nagetrokken. Geen hartkloppingen, of wat dan ook. Ik heb me laten vertellen dat Genacol al meer dan een jaar niet in Nederland geimporteerd wordt, dus pas op waar je het vandaan haalt.
Succes iedereen.

Rien Kooistra

17-09-2014
12:47:38
Reactie van sarah:

hallo allemaal,

ik gebruik genacol, maar heb laatst last van hartkloppingen.
ik ben bij mijn huisarts geweest met de verpakking.
En hij is daar niet weg van.
Hij zegt dat ik er onmiddelijk mee moet stoppen.
Zijn reden is dat er op de verpakking niet duidelijk staat wat er in de capsule zit....en na zelf nadenken klopt het.
slechts mijn ervaring deel ik.
En een iedereen moet zelf weten door te gaan of te stoppen.
Nog beter, laat je eigen huisarts ernaar kijken.
Succes.

19-03-2014
23:08:36
Reactie van otto:

ja, dat klopt.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 88  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank