welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Genacol
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Genacol

02-10-2010

Hallo,
is er iemand bekend met Genacol, ik hoor heel Nederland erover, maar ik vind er weinig van, alleen op Amerikaanse sites.
Het schijnt vor een hoop goed e doen, en ook slapend afvallen.
Lijkt een fabel, maar volgens velen op forums is het wel degelijk waarheid.
Wie o wie kan hier iets over zeggen?
Mevr W. Beukering

15-03-2014
11:03:29
Reactie van rien kooistra:

Ik heb ooit gewerkt bij een distributiecentrum van schoonheidssalons door heel Europa. Er werd daar veel gezegd dat in belgie een hoop pillendraaiers zijn die placebo's maken. Zou me niet verbazen. Als ik het goed begrijp komt deze zogeheten genacol uit belgie???

Rien Kooistra

14-03-2014
09:28:46
Reactie van koos:

waar hebben jullie het over? wat voor produkt is dit? wat heeft dit met dieten te maken?

10-03-2014
15:18:38
Reactie van richard vd g.:

Hahah, wat zijn jullie grappig! Jodie... iedereen weet dat Genacol overal wordt nagemaakt, vooral in Belgie, en reken er maar niet op dat ze dit speciaal voor jou die zogeheten halal gaan aanwenden.

Richard

28-01-2014
10:29:42
Reactie van jodie rafling-masoud:

Ik heb in oktober ooit ook iets geschreven. Nu hier, die genacol voor buitenlanders is toch wel een vraagteken hoor. Een relatie van mij in Frankrijk is Algerijn en gebruikt het ook, maar zegt dat genacol voor moslims geen garantie meer is, omdat het speciaal produceren ervan te duur is. Ik zie het ook nergens staan op de potjes in nederland. Als je het vraagt aan genacol in frankrijk dan zeggen ze dat ze nooit hebben geweten dat dit kon.

Jodie Rafling-Masoud

24-01-2014
09:03:55
Reactie van brigitte hilner:

Hallo Nashira,
Nee, het heet Genacol en is een groen wit potje. De Gesucol ken ik niet. Ik heb het net even opgezocht, ik zie hier en daar wat, maar het lijkt mij een beter product als ik op de website kijk van die biocel, waar men naar refereert.

Brigitte

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 88  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank