welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Genacol
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Genacol

02-10-2010

Hallo,
is er iemand bekend met Genacol, ik hoor heel Nederland erover, maar ik vind er weinig van, alleen op Amerikaanse sites.
Het schijnt vor een hoop goed e doen, en ook slapend afvallen.
Lijkt een fabel, maar volgens velen op forums is het wel degelijk waarheid.
Wie o wie kan hier iets over zeggen?
Mevr W. Beukering

25-10-2013
17:37:05
Reactie van nashira:

Ja het is echt, maar je moet wat geduld hebben. Het wordt pas begin november op de markt gebracht.

25-10-2013
17:34:57
Reactie van mies:

Jaja mensen ik google en kan niks vinden van de Gesucol. Is het wel echt??

25-10-2013
14:18:31
Reactie van nashira:

@ rutger jan
Ja, dat is dezelfde. Ik kan helaas hier geen tel.nummers vermelden.

25-10-2013
13:36:24
Reactie van ewoud:

Ook ik heb zitten speuren en ik ben bij mijn apotheker geweest. Daar koop ik mijn Genacol. Klopt dat de Gesucol komt en Genacol eruit gaat. Ik heb die meneer mij haarfijn laten uitleggen over hoe en wat. Ook heb ik samen met hem gesurfd op de site van Biocell. Is wel engels, maar met een beetje vertalen kom je een heel eind. Nou, zal ongetwijfeld een goed produkt zijn. Ik ga het zeker proberen.
Wat prijs betreft heb ik zitten rekenen.
Genacol is 3x 400mg = 1200 mg en dat 3x maximaal per dag.
Gesucol is 2x 500mg netto, want bruto is dat 850mg = 1000mg en dat maximaal 2x per dag, ofwel 1700mg maximaal 2x per dag bruto.
je neemt minder in, geen plakkerige capsule, meer werkzame stof, betere werking, en goedkopere verkoopprijs, en het komt in een doosje dat door de brievenbus past liet ik mij vertellen, dus minder verzendkosten. ik zou zeggen in verhouding meer voordelen. Bij de apotheek gaat het 32,50 kosten. Afwachten dan maar he?

Ewoud vd Meer

25-10-2013
13:14:16
Reactie van rutger-jan:

hallo nashira,
ik heb zitten googlen, maar waar vind ik die distributeur? is dat dezelfde van genacol?

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 88  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank