welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Genacol
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Genacol

02-10-2010

Hallo,
is er iemand bekend met Genacol, ik hoor heel Nederland erover, maar ik vind er weinig van, alleen op Amerikaanse sites.
Het schijnt vor een hoop goed e doen, en ook slapend afvallen.
Lijkt een fabel, maar volgens velen op forums is het wel degelijk waarheid.
Wie o wie kan hier iets over zeggen?
Mevr W. Beukering

25-10-2013
13:09:34
Reactie van nashira:

Ik heb net gebeld met de distributeur. Inderdaad, Genacol gaat er uit.
Biocell is eigenlijk de basis waar het nieuwe product Gesucol van wordt gemaakt. In dit laatste, het nieuwe product dus, zit biocell (10x werkzamer dan Genacol) plus ook hyaluronzuur en chondroitine.
De naam Gesucol staat voor GEnuine SUper COllageen. Je moet er slechts 2 per dag van nemen, maar het kost -helaas- even veel, want er zitten nu slechts 60 tabletten in één verpakking, en die gaat 30,95 euro kosten.
Ook de vloeibare variant van Genacol gaat er uit.
Schijnt vanaf 1 november te krijgen te zijn.

In ieder geval maak ik mijn potje Genacol nog op.
Succes iedereen!

25-10-2013
12:15:37
Reactie van jodie rafling:

oh ja, vergeten, die collageen heet biocell, had ik nooit van gehoord overigens. maar de gesucol zou datzelfde zijn of zo.

Jodie

25-10-2013
12:11:05
Reactie van jodie rafling:

hallo, ja ik heb begrepen dat genacol van nederland het niet heeft, die glucosamine, want dat mag niet. En die gesucol heb ik van de natuurwinkel hier gehoord dat het nog komt. ze hebben al het besteld en komt in plaats van genacol.
ik kan niets vinden van die gesucol maar wel die collageen wat erin zit.
het lijkt erop dat dit een goed spul is dus ik zie wel.

Jodie

24-10-2013
18:46:30
Reactie van nashira:

Mensen, kijk eerst goed op de website van Genacol wat er allemaal in zit!
In het nieuwe product zit nu ook Glucosamine, en daar kan ik niet tegen. Dus zal ik naar een ander product moeten zoeken!
Trouwens de aller-goedkoopste (is al duur genoeg) Genacol heb ik uiteindelijk gevonden bij Handelshuis Mulder. 28,50 euro per potje van 90 caps en geen verzendkosten. Scheelt een slok op een borrel!

24-10-2013
18:19:03
Reactie van puurcollageen:

Ja klopt, heb hier net info over gehad. Gesucol speciaal voor reumatische klachten, fisucol voor huid, haren en nagels, sucol c voor het versnellen van formatie en absorptie van collageen in het lichaam m.n. geschikt voor 50plus of traag metabolisme. Dus goed voor afvallen.
Puurcolageen

Vorige  1  ... 3  4  5  6  7  8  9  10  ... 88  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank