welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Genacol
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Genacol

02-10-2010

Hallo,
is er iemand bekend met Genacol, ik hoor heel Nederland erover, maar ik vind er weinig van, alleen op Amerikaanse sites.
Het schijnt vor een hoop goed e doen, en ook slapend afvallen.
Lijkt een fabel, maar volgens velen op forums is het wel degelijk waarheid.
Wie o wie kan hier iets over zeggen?
Mevr W. Beukering

04-10-2010
12:57:29
Reactie van lilian:

hoi petra,

ik gebruik ook genacol. ik ben geen jong ding meer :)
Dus ik gebruik het grotendeels voor mijn ouderdoms verschijnselen.
En ik had altijd last van ontstoken tandvlees, bloeden bij het poetsen.
Ik ben er in aanraking mee gekomen toen ik in VS was. Een goede vriend van mij stuurt altijd voor mij op naar nederland. ik deed altijd 12 potjes voor een half jaar, hoef ik hem niet te vaak lastig te vallen.
Was best wel prijzig hoor daar, ongeveer 38, euro per potje.
Ik gebruik het al jaren (2 jaar).
Resultaat mijn tand probleem was na gebruik van 1 jaar weg.
En ook zijn mijn rimpels aanzienlijk verminderd.
Ik zie er minder oud uit dan voorheen wordt mij vaker gecomplimeteerd.

En ja was er ergens in mei achter gekomen dat ik het ook bij waterworldwide kan aanschaffen.
Ik blij dat ik niet zoveel geld in een keer tegelijk hoef te betalen en vooral dat het bij waterworldwide veel goedkoper is.

O ja, hoop dat jij snel resultaat zult ervaren, het verschilt namelijk per lichaam. En ik gebruik de max dosering. (ochtend en avond iname).
Heel veel succes.
Lil

04-10-2010
09:32:23
Reactie van petra:

Hallo,

Ik gebruik de genacol nu bijna een maand, in de 1e plaats voor mn artrose. Een bijkomstigheid is dat na verloop van tijd de huid strakker wordt en je gewicht gaat verliezen. Maar niet gelijk na 1 dag slikken. Ik heb het besteld bij waterworldwide, is volgens mij de enige in Nederland die het verkoopt. Ik heb ook tel. contact gehad met deze mensen die daar werken en na een half jaar slikken ga je resultaat merken. Je lichaam heeft tijd nodig om zich deze stof eigen te maken en er aan te wennnen, daarbij alle processen van genezing die optreden in je kraakbeen.
Mocht je vragen hebben dan lees ik het wel.

Heel veel succes!

02-10-2010
19:45:11
Reactie van ivo kramer:

Hoi mevrouw Beukering,
ik heb eens gezocht en inderdaad veel engelstalige sites, 1 in Frankrijk en 1 in Italie, en 1 bedrijf in NL. Ziet er erg goed uit, maar ik heb er geen ervaring mee.
Ik ga mij erin verdiepen en zal dan mijn bevindingen hier plaatsen.
Ik weeg 124kg en kan best wat afvallen in combinatie met de strakke huid en betere gewrichten, zoals de sites vermelden.
We zullen zien.
Groet, Ivo

Vorige  1  ... 80  81  82  83  84  85  86  87  88

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank