online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen met Groene Thee ?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen met Groene Thee ?

07-05-2006

Hoi,

Ik heb gelezen dat het drinken van groene thee kan helpen met afvallen.

Mijn vraag is geld dit alleen voor warme thee, of ook voor koude groene thee, zodat je het maakt en later koud op drinkt ?

Bedankt voor de info

05-03-2010
18:19:18
Reactie van raymond:

Ik vond een afslanker met groene thee en groene koffie als ingrediënten.
en dit werkt geweldig meer informatie op supplementen-shop

echt een aanrader.

groetjes R

03-03-2010
23:07:21
Reactie van qualiteas:

Breng eens een bezoekje aan QualiTeas.nl, een bron van thee- informatie, een uitgelezen collectie hoogwaardige thee en theegerelateerde producten en shops. Een "Kado shop" en een "Culinaire Boeken Shop" vol met smakelijke titels en natuurlijk een grote keus uit losse thee.
Tevens nodigen we u van harte uit een bezoek te brengen (of bijdrage te leveren) aan ons TheeForum dat bedoeld is een 'ontmoetingsplaats' te worden voor iedereen met passie voor thee.

QualiTeas.nl

04-02-2010
08:54:33
Reactie van kim:

Hoi Petra,

'S ochtends eet ik een boterham met mager beleg (magere kip of slankie ofzo). Als lunch eet ik een dubbele boterham met hetzelfde beleg. Als tussendoortje neem ik meestal een appel of een wortel. En als ik die niet heb een sinaasappel ofzo.

Voor het avondeten maak ik meestal groenten en aardappels met een stukje vlees of vis. Ik gebruik hierbij geen sausjes meer. Ik eet tijdens het avondeten voornamelijk groenten.

Ik at voorheen heel veel snoep en koekjes. Dit laat ik nu achterwege evenals cola. (ik dronk voorheen echt heel veel cola). Ik drink nu alleen nog maar water en mocht ik eens zin hebben in iets anders dan neem ik 'lessini light cactus citroen' (dat is om met water aan te lengen).

Eerst at ik altijd 1x per week frietjes (met snack). Dat is nu meestal 1x in de twee of drie weken (en ik bak ze nu zelf in plantaardige olie). Ook uiteten ga ik niet meer elke week maar nog 1x per maand. Daarnaast maak ik geen opwarm maaltijden meer zoals afbakpizza ed.

Overigens de groenten die ik bij het avondeten maak zijn altijd vers, nooit uit blik, pot of diepvries.

Heb ik het zo duidelijk genoeg omschreven?

Groetjes kim

03-02-2010
14:35:41
Reactie van petra:

Hoi Kim,

Wat is ongeveer je eetpatroon? Je zegt minder vetten en minder suikers, maar hoe vul jij je dag in wat betreft eten?
Wil je eens beschrijven wat en hoeveel je per dag eet?

03-02-2010
12:26:01
Reactie van kim:

Hoi Petra,

Ik ben nu al enige tijd bezig met gezonder eten (minder vetten en suikers) en meer bewegen. Echter helaas met weinig resultaat. Ik ga proberen dit vol te houden en met het drinken van groene thee en het slikken van deze pillen hoop ik resultaten te boeken. Dit keer moet het me echt lukken. Bedankt voor je berichten, ik ga er vandaag mee beginnen en hoop dat het me dit keer lukt.

Groetjes kim

03-02-2010
12:09:42
Reactie van petra:

Hoi Kim,

Ik ben in 8 maanden 39 kilo afgevallen, maar niet alleen van de pillen!
Het is een combinatie van je eetgewoonte aanpassen en dit slik ik als ondersteuning erbij.
Laat het afvallen niet alleen afhangen van het slikken van pillen!

03-02-2010
11:29:31
Reactie van kim:

Hoi Petra,

Bedankt voor je tips. Heb jij al goede resultaten geboekt hiermee? Duurde het lang voordat je de resultaten zag?

Groetjes kim

03-02-2010
10:56:01
Reactie van petra:

Hoi Kim,

Ik slik ze al maanden, juist gister weer 2 potjes gehaald, want nu is het 2e potje met 25% korting!
Ik slik ze 3x 2 per dag, altijd met een glas water na mn eten.
Ook drink ik veel groene thee, maar met capsules krijg je toch wat meer en geconcentreerder binnen en de CLA is goed voor je spieren.

Succes ermee hoor.

03-02-2010
10:03:35
Reactie van kim:

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een potje CLA met groene thee gekocht van de kruidvat. Ik moet 20 kilo afvallen maar met gezond eten alleen en dieeten lukt het me niet af te vallen. Het is vaak frustrerend wanneer je zo goed je best doet en je toch nog bijkomt. Daarom heb ik deze pillen gekocht. Heeft iemand tips over het innemen hiervan? Moet dat bijvoorbeeld tijdens het eten of kan ik ook tussendoor een pilletje innemen? Werken deze pillen echt zo goed als ik heb gelezen?

Groetjes kim

12-11-2009
19:12:08
Reactie van petra:

Hoi Jenny,

Ik ken deze capsules niet, ik heb net weer even gezocht op google naar groene thee met guarana. Het is een caffeine-achtige stof. Je zou er juist veel engergie van krijgen en in slaap vallen, weet ik ook niet hoor. Ik ken het merk ook niet, het is niet het eigen merk van kruidvat waar ik de groene thee capsules van heb?
Groetjes van Petra

1  2  3  4  5  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim