|
timfit
09-12-2010
timfit is een eiwitshake dieet waarbij je in de avond een koolhydraat vrije maaltijd mag ,3 stuks fruit en onbeperkt komkommer en radijs |
|
|
|
|
|
|
25-04-2012 18:32:09 |
Reactie van dianne:
Hallo Heanne,
Ik wil toch nog even terug komen op je berichtje. ik vind het jammer dat je geen contact hebt opgenomen met of je consulent of met mij, daar zijn we namelijk voor. Als je niet afvalt dan heeft dat niets met TimFit te maken maar kan het wel andere (soms simpele) oorzaken hebben. Misschien heb je het toch niet volgens de richtlijnen gevolgd? Of wel in centimeters afgevallen maar minder in kilo's? Centimeters is natuurlijk het allerbelangrijkste, dat zijn daadwerkelijk je vetten. Ik hoop dat je contact met mij opneemt, zodat ik er achter kan komen waarom jij als een van de weinige (zie gastenboek, en al meer dan 700 reacties van enthousiast TimFitters) niet bent afgevallen.
Groeten Dianne |
|
25-04-2012 18:13:04 |
Reactie van dianne:
Hallo Heanne,
Ik zie je berichtje staan en vind het raar dat je niks bent afgevallen, ik hoor juist zoveel goede verhalen over TimFit. Heb je je wel aan de dieetrichtlijnen gehouden? |
|
25-04-2012 17:58:00 |
Reactie van dianne:
Dat je twee keer zoveel proteinepoeder moet nemen heeft te maken met dat de vitaminen en mineralen in TimFit zijn verhoogd. daardoor zakt het eiwitgehalte en om dit gehalte veel gelijk te maken is er extra eiwit aan toegevoegd. De bus is van 500 gram naar 775 gram gegaan voor dezelfde prijs. Daarnaast is er Clarinol aan toegvoegd wat weer een extra vetverbrander is. Ook is TimFit een echte maaltijd shake (met o.a. 500MG Kalium per maaltijd). De meeste afslankshakes mogen zich geen maaltijdshake noemen. TimFit wel.
Groetjes, Dianne |
|
26-02-2012 22:46:10 |
Reactie van heanne:
Dom dat ik dit topic niet eerder heb gelezen. Heb ook timfit en ben bezig in mijn 3e week en totaal niks afgevallen. Voor mij ook geen timfit meer. |
|
24-01-2012 09:27:16 |
Reactie van shariedje:
mn moeder doet het nu, die verhoudingen kloppen niet hoor...ze doet even lang met dr pot als ik deet...en de smaak !!! ik vind hem nu veeeeel lekkerder dan toen banaan chocolade vanille en binnenkort aardbei...tis jammer dat het niet meer nodig is, anders was ik gewoon weer begonnen hahaha (grapje). |
|
24-01-2012 09:20:40 |
Reactie van rini:
Top te horen dat je zoveel bent afgevallen!
Maar wist je wel dat je in vergelijking met verleden jaar nu 2x zoveel moet nemen voor het zelfde resultaat? toen +/- 25 gram, nu 40gram en ze hebben de prijs verhoogt! dus nu bijna 2x zo duur! ps de samenstelling/smaak is ook anders.
Nee voor mij geen timft meer! |
|
29-08-2011 22:12:35 |
haha vind ik ook voorganger!! rommel is het,en het smaakt voortaan erg smerig dom van ze om de smaak te veranderen |
|
29-08-2011 19:30:56 |
Tim SHIT. Yeah |
|
24-08-2011 21:47:53 |
Reactie van petra:
dag Annita
ga lekker naar een andere topic !!!! daaaaaaaaaaaag !!!
want ik heb genoeg van je !!!!! |
|
24-08-2011 10:10:10 |
Reactie van annita:
Ohhh, pardon dat was ik... Dit was mijn laatste reactie, want ik ga stoppen met deze onzin. Veel plezier hier!! |
|
|