welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - timfit
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

timfit

09-12-2010

timfit is een eiwitshake dieet waarbij je in de avond een koolhydraat vrije maaltijd mag ,3 stuks fruit en onbeperkt komkommer en radijs

05-02-2015
13:26:59
Reactie van ania:

Hoi,
Ik ben 5 januari met Tim-fit diet begonnen, vandaag 6 kg minder!!!!
Ik woog 83,5kg en nu 77,6 kg! Dat werkt echt!!!
Ik moet nog minimaal 5 kg kwijt (ik wil liefste meer), maar ik word tevreden met die 10 kg als dat weg is.

08-01-2015
07:25:49
Reactie van gail:

Hoi Linda,

Als je op timfit.nl kijkt dan kan je naar de consulenten kijken die bij jou in de buurt zitten en ook daar kan je alle informatie vinden. Ik ben zelf ook 31 kilo afgevallen met timfit, en ben nu ook consulente.
Ik kan het iedereen aanraden.
Als je nog informatie wil, dan sta ik voor u klaar.

Groetjes, Gail

07-01-2015
22:14:58
Reactie van linda:

hallo allemaal...

Ik ben op zoek naar Barbara... zij is degene die mij hier heeft aangeraden om te gaan "timfitten" in een andere groep, ik hoopte haar hier te treffen maar helaas.....
Nu heb ik begrepen dat zij per mail contact had met een coach. Hoe kom ik in contact met een coach, is hier iemand die daar ervaring mee heeft?

Groetjes, Linda

10-10-2014
14:50:07
Reactie van eline:

Ik ben laaiend enthousiast over dit dieet...blij dat ik het heb mogen ontdekken en doen!
Ik woog 64,5 en mijn streefgewicht was 60 kg.
Hahaha, ik weeg nu 58! En zeker in centimeters afgevallen vooral buik en taille, heupen en benen.

Het begin vond ik wel pittig, maar dat heeft een paar dagen geduurd en dan wen je aan je nieuwe levensstijl.
Het valt iedereen op, dus jullie krijgen er veel klanten bij, ik heb al meerdere mensen dit dieet aangeraden! En nog super gezond ook!!
Ben net een week all-in geweest: 1,5 kilo aangekomen, wat er na 3 dagen weer af was. Mijn consulent had me al gewaarschuwd, dit is vocht door warmte en door de koolhydraten die ik uiteraard lekker heb gegeten. Maar ik ben zoals ze zo mooi zegt: in balans Éļ
Bedankt lieve Saskia, voor je ondersteuning en goede adviezen!!

Happyyyyy

xxEline

18-07-2014
14:54:04
Reactie van dianne:

Hallo Jimmy,
Als je zo intensief erbij gaat trainen dan moet je er echt meer bij gaan eten. Anders pleeg je roofbouw op je lichaam en ga je aan je spiermassa zitten en niet aan je vetten. Een banaan zeker, maar ook kun je gerust een shake of een reepje extra erbij eten. Je zit op een laag calorieŽn dieet met TimFit, waarbij je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Afvallen is topsport, doe het dus verantwoord.
Succes!

Groetjes, Dianne

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 58  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank