welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŰtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Low carb dieet, wie doet er mee?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Low carb dieet, wie doet er mee?

01-01-2011

└.s maandag ga ik starten met het low carb dieet, gelezen in de beau monde van deze maand en enthousiast !
Het is een realistische manier van afvallen, die je ook goed kan volhouden, hoop ik.
Wie zin heeft doet mee, ik ben benieuwd naar de reacties en ervaringen!

Groetjes Alexandra

05-12-2013
20:03:18
Reactie van marianna:

Hallo,
Leuk om alle succes verhalen te lezen!!
Ik ben nu 2 weken bezig met het low-carb dieet. Ik geloofde er eerst totaal niet in, maar ben nu toch al 2 kilo kwijt! Ik gebruik de recepten van Ketoplan. Hartstikke makkelijk en nog heerlijk ook! Kan niet wachten tot ik mijn doel van 8 kilo eraf heb behaald!

Succes iedereen verder met afvallen!

Groetjes,

Marianna

24-11-2013
18:36:02
Reactie van grietski:

Hoe is het nu? werkt dit dieet nog steeds?
gr

08-07-2013
21:56:53
Reactie van marieke:

Hallo,

Heeft iemand misschien het dieet (of foto's van de bladzijdes) van dit dieet. Wil er best voor betalen! Ben mijn tijdschrijft helaas kwijt.

Alvast bedankt!!!!!!

16-03-2011
16:11:40
Reactie van emma:

Caressa, ik kijk regelmatig bij eenkiloperweek. Daar staan heel veel lekkere low-carb recepten.

Als ontbijt kun je ook twee hardgekookte eitjes eten met rauwkost een beetje (olijf)mayonaise. Of volle kwark met een paar zwarte bessen (uit de diepvries bij AH) en een beetje lijnzaad. Heerlijk.
Of een omelet met tomaat en bosui.

Ik eet tussendoor zelfs blokjes kaas en nootjes en toch val ik af. Maar ik heb al anderhalve maand geen brood/rijst/aardappelen/pasta gegeten.
En ik mis het ook niet echt, gelukkig.

16-03-2011
15:43:23
Reactie van caressa:

Hallo allemaal !

Ik ben maandag begonnen met het 'Low Carb Dieet' uit de Beau Monde. Ik vind het tot nu toe echt makkelijk vol te houden. het enige wat ik lastig vind zijn die eieren met spek in de ochtend (ik begin om 7 uur met werken, dus daarvoor moet ik het eten). en de yoghurt als lunch of tussendoortje.. Dat is allemaal moeilijk om mee te nemen naar mn werk, maar ik pas en meet het zo, zodat het allemaal toch kan.
Mijn moeder is nu 9 weken bezig en al bijna 10 kilo kwijt. Dus zo'n kilo per week. vind ik erg netjes als je ziet wat je mag eten, 2 koolhydraatarmeboterhammen met roomkaas en zalm 8-). heb nog geen 1 dieet gezien die dat voor schrijft: Volle yoghurt en volle kwark..
Ik hoop het goed vol te gaan houden. ze zeggen vaak dat de eerste 3 dagen het moeilijkste zijn, maar ik red het prima. Nog geen trek gehad in iets zoets, terwijl ik een echte zoete kauwer ben..

Succes allemaal !
En hoop nog veel succes verhalen te lezen :D

Groetjes!

P.s. ik heb trouwens ook van die Modifast dieeten geprobeerd, waarbij je alle maaltijden vervangt voor een shake of pap.. Voor mij nooit meer, 1 x gelukt, toen was ik 12 kilo kwijt in 3 maanden, maar die 4 maanden daarna zat er weer 15 kilo aan .. geen succes dus.

1  2  3  4  5  6  7  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006«
Design: Esther en Frank
Software: Frank