welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Weight watchers ProPoints
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Weight watchers ProPoints

06-01-2011

Wie is er nu in 2011 net als ik met Weight watchers begonnen?
Laten we elkaar helpen en steunen. Op naar een slank jaar.

Groetjes Macy

09-02-2011
20:57:52
Reactie van -:

Ok 2de poging nadat m'n eerste berichtje verwijderd werd. Je kan de propoints en flexipoints niet vergelijken want bij de flexi tellen ze kcal en vetten. Bij de pro koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels. Je hebt ook een spaartpotje waardoor je meer lekkers mag eten en je het afvallen beter vasthoudt. :) Groetjes!

07-02-2011
20:29:47
Reactie van -:

Hallo,
Wat is het verschil tussen propoints en flexipoints?
Groetjes Laura

07-02-2011
13:49:53
Reactie van -:

Hoi bente, heel veel succes met afvallen! Ik volg ondertussen het nieuwe programma van de WW en dit zijn dan de propoints. Ik vind het veel vlotter gaan dan de flexipoints, maar hoe dan ook ze doen allebei wat ze moeten doen. Groetjes en niet opgeven als het moeilijk is he. ;)

07-02-2011
12:38:35
Reactie van bente:

Hoi,

ik ben nog aan het overwegen om WW te gaan doen. heb al zoveel geprobeerd. maar nu, na een zwangerschap is het echt de druppel! ik heb uitgerekend dat ik 19 punten per dag mag. maakt het dan niet uit wat je pakt mits je binnen de punten blijft? ik heb het boodschappenboekje dus daar kan ik al veel uithalen. en gaat het over het algemeen echt zo snel als ze zeggen? zou er graag voor de zomer 15 kilo af willen. zou leuk zijn als ik eens met mijn zoontje durf te zwemmen. gaat het bij jullie goed allemaal? bedankt voor een reactie vast. groet

01-02-2011
22:23:31
Reactie van an:

He as, ik ben nu 4 weken bezig met de propoints en ook al 9.4 kilo kwijt. Het gaat goed he? En ben blij dat ik nog altijd lekker kan eten enzo. Hoe is het nu bij jou?

Vorige  1  2  3  4  5  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank