online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 8 kilo eraf in een maand
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

8 kilo eraf in een maand

16-05-2006

ik ben een vrouw van 20, 1,57 lang en weeg 78. overgewicht dus. ik ben er niet zo tevreden mee en wil graag 8 kilo eraf. ik weet dat ik dan alsog overgewicht heb ( niet veel ) maar een vol lichaam vind ik erg mooi bij de vrouw.
wie heeft er goede tips voor om dit in een maand te kunnen doen!!

groetjes
Rosje

23-05-2006
01:04:38
nee, ik ben nu bezig met gezond eten en wil dit voor altijd blijven doen.... ik zou me veeeel lekkerder in mijn vel voelen als dit voor de zomer eraf is vandaar...
Er is al 1 kilo eraf!!!

22-05-2006
17:18:46
Waarom wil je het er eigenlijk in één maand af? Wil je daarna weer 'normaal' gaan eten => jojo-effect.....

Alta

22-05-2006
09:27:35
ik ben deze maand 5,4 kilo afgevallen, maar ik weeg een stuk meer dus ik denk niet dat het te vergelijken is maar ik heb 5x per week in de sportschool gezeten :)

18-05-2006
22:18:12
Met het weet hoe je eet programma is dit mogelijk, misschien niet op een maand maar het gaat toch redelijk vlug. Je kan het met dit programma op +/- 6 weken kwijt zijn.
Heel goed vol te houden en geen hongergevoel.

18-05-2006
12:35:34
snoepen doe ik haast niet, mijn probleem is dat ik 's avonds vooral trek heb. ik heb er echt moeite mee om niet te eten 's avonds. en wat betreft beweging..... ik sport echt goed en heb een goede conditie. ik volg per week 4 groepslessen op de sportschool en doe er ook nog eens 2 keer per week een uur cardio erbij.

dus zijn er tips om af te komen van de avond trek?

groeten rosje

16-05-2006
21:18:37
in het begin zal afvallen misschien wat sneller gaan, maar 8 kilo in een maand is wel een beetje overdreven. als het je al lukt, dan zit het er ook binnen een week weer aan. doe dus rustig aan en begin met gezond eten, niet snoepen. bouw daarna het sporten rustig op. je zult zien dat je dan op je streefgewicht zal blijven.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim