welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Vragenlijstje voor mensen die weight care hebben gedaan of volgen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Vragenlijstje voor mensen die weight care hebben gedaan of volgen

10-02-2011

Voor mijn studie ben ik me meer gaan verdiepen in Weight Care. Ik heb weight care uitgezocht omdat ik iemand ken die in een maand tijd 10 kilo ermee kwijt was. Het was nog een jonge jongen en hij deed plan B. Maar ik moet nog deelnemers vinden die mijn vragenlijstje willen invullen. Zal u zo vriendelijk willen zijn om de onderstaande vragen te beantwoorden:

1: Hoe lang ben je bezig of heb je Weight Care gevolgt?
2: Welke plan heb je gedaan? Plan A B of C of een combinatie?
Graag zo duidelijk mogelijk vermelden.
3: Ben je er ook andere dingen bij gaan doen zoals sporten?
4: Hoeveel kilo's bent u afgevallen?
5: Wanneer merkte u ongeveer resultaten en welke resultaten waren dat? Voorbeeld: na 2 weken afzakken kleding, na 1 week dat mensen je vroegen ben je afgevallen? Of bijvoorbeeld na 3 weken dat je meer energie had.
6: Heb je nog een mening over het dieet?
8: Wat voor 'n cijfer zal u dit dieet geven en waarom?

Bedankt voor je medewerking!!!

26-11-2012
09:53:24
Reactie van peter en ria bokkers:

Wij zijn man en vrouw en zijn in een week, vrouw 4,5 kilo en man 5 kilo afgevallen dus we gaan gewoon door, het is goed te doen.

14-02-2011
09:56:29
Reactie van iris:

1: Hoe lang ben je bezig of heb je Weight Care gevolgd?
Heb Weight Care 4 weken gedaan.

2: Welk plan heb je gedaan? Plan A B of C of een combinatie?
Stap A: 2 weken, daarna 2 weken Stap B en volg nu eigenlijk nog Stap C door soms de Weight Care Maandag te doen.

Ik sport altijd 1 x per week: Zumba.

Ongeveer 7,5 kg.

5: Wanneer merkte u ongeveer resultaten en welke resultaten waren dat? Voorbeeld: na 2 weken afzakken kleding, na 1 week dat mensen je vroegen ben je afgevallen? Of bijvoorbeeld na 3 weken dat je meer energie had.
Na 1 week had ik ook meer energie dan daarvoor en na 1,5 week voelde ik ook echt dat mijn kleding minder strak zat. Collega's en vrienden zien het nu ook!

Fijn dat je rauwkost tussendoor mag eten!

8: Wat voor cijfer zal u dit dieet geven en waarom?
8!

9. Lengte en gewicht
1.76 m en ik woog 72 kilo
nu weeg ik rond de 65 kilo

Mag ik vragen waarom je dit onderzoek doet?
Voor je werk of je studie? En wat ga je met de resultaten doen?
Gewoon nieuwsgierig!

10-02-2011
15:05:05
Reactie van annelies:

Nu bijna 3 weken

2: Welk plan heb je gedaan? Plan A B of C of een combinatie?
Graag zo duidelijk mogelijk vermelden.
Ik ben begonnen met een 5 daagse minikuur (zo'n doos), plan A dus :)
Sommige dagen heb ik gewoon avond gegeten, omdat ik fanatiek sport en werk als gymdocente op een basisschool.

Na 7 dagen begonnen met plan B met aanvulling van fruit tussendoortjes en af en toe plan C (meestal zondagen i.v.m. wedstrijd handbal)

Nu nog steeds bezig met B en soms C

Ik sporte al heel veel!

ongeveer 5

Na de eerste 5dagen kuur merkte ik zelf veel verschil, niet qua afzakkende kleding maar lekkerder voelen. Andere mensen zien het niet. Ik denk omdat ik altijd in mijn sportkleding loop die best ruim zit.

Je moet echt genoeg drinken anders merk je het aan je darmen!

7,5 ik heb en had geen honger en vind het gemakkelijk vol te houden. Geen drang om te snacken.

9. Lengte en gewicht
1.70m en ik woog 74/75 kilo
nu weeg ik rond de 70 kilo

10-02-2011
11:32:43
Reactie van areane:

2 weken, maar ben nu ziek dus gestaakt.

2: Welke plan heb je gedaan? Plan A B of C of een combinatie?
Plan B, waarbij ik in de avond wel gewoon pizza kon eten.

Die deed ik al. Ben 3x per week in de sportschool te vinden, elke keer 2.5 tot 3 uur bezig op hoog activiteitsniveau.

Totaal 7 kilo in 14 dagen.

Welke dag op de weegschaal gaan staan :) Broeken zitten nu ook iets losser.

Handigst is om ook andere dingen behalve de shakes aan te schaffen, want na de eerste paar dagen was ik het eigenlijk al zat.. gelukkig heb je ook warme maaltijden en lunchrepen.

Een 7: het is makkelijk in gebruik, wel variatie in soorten producten, maar de smaak mag wat beter. Helpt wel, maar degene die het gebruikt moet zelf ook achter voeding aan gaan om na de hand een goed eetpatroon op te bouwen.

Startgewicht: 69,7
Lengte: 1.73

10-02-2011
11:27:50
Reactie van vragenlijstje:

Ik ben vergeten te vragen wat je startgewicht was en lengte. Dit zal ik ook nog graag willen weten.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank