welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŰtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Pure Fat Three Days
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Pure Fat Three Days

19-02-2011

Hallo, iemand ervaring met deze kuur?? Je schijnt er veel van af te vallen. Weet iemand ook hoe ik eraan kan komen??

06-09-2013
22:08:41
Reactie van lisa:

Overigens moet ik er wel bij vermelden dat ik door de ORANJE-RODE, geheel door eigen schuld (overdadig gebruik ervan), HYPERTHYREO¤DIE heb ontwikkeld en alle symptomen die daarbij komen kijken. Oftewel, een te snel werkende schildklier. Dit komt door het overdadig gebruik van de pillen als gevolg van mijn enthousiasme. Ik ben nog steeds voor het gebruik van pftd, mits het op de juiste manier wordt genuttigd!
Maar ik zou graag nog steeds willen weten wat het verschil is tussen de WIT-RODE en de ORANJE-RODE pftd-pillen.
Ze werkten allebei, alleen de ORANJE-RODE tien keer beter, dus sterker..
Gr, L

06-09-2013
21:34:20
Reactie van lisa:

Heb al een paar kuurtjes gedaan van PFTD en het valt me op dat de eerste paar keer de pilletjes wit-rood(achtig) waren, en de laatste paar keer waren ze oranje-rood. De WIT-RODE deden inderdaad wat ze hoorden te doen, behaalde daadwerkelijk de beschreven resultaten, maar de ORANJE-RODE pilletjes waren veel sterker en werkten beduidend vele malen beter en sneller dan die ik voorheen had gebruikt. Kan me alleen niet voorstellen dat de WIT-RODE nepperds waren, aangezien ik gewoon resultaat zag (en andere gebruikers beaamden dit ook). maar hoe verklaar je dan het verschil qua kleur en werking? Overigens had ik ze NIET besteld bij pftd.nl.
Zou iemand een verklaring hebben hiervoor?
Gr, L.

28-08-2013
21:16:53
Reactie van l:

Ik heb vandaag de pillen gekregen vanuit purefat-threedays. Ik ben benieuwd of ze gaan helpen! Ik laat het jullie weten.

02-07-2013
13:01:36
Reactie van irene1957:

Heb de pillen nu 2 weken, ben maar 2 kilo afgevallen, maar het honger gevoel is echt weg.
Iedereen slikt volgens mij 2 pillen per dag, maar degene waar ik ze gekocht heb zei heel nadrukkelijk 1 pil smorgens en niet meer. Ten eerste val je niet extra af door er 2 te nemen, alleen door de stof die er inzit ga je je behoorlijk beroerd voelen. Ik ga er nog wel mee door al twijfel ik of ik deze of 2 days diet ga proberen.

18-06-2013
11:00:03
Reactie van irene1957:

Kijk op marktplaats, Tifa uit Rotterdam.
Geef in zoekbalk gewoon pure fat three days invalle rubrieken, dan vindt je haar.
Weet niet of ze werken. heb ze besteld en vandaag of morgen krijg ik ze binnen.

Irene

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 149  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006«
Design: Esther en Frank
Software: Frank