welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!

14-03-2011

Hallo allemaal!

Wie doet er mee? Ik ben op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde club van mensen die net als ik willen afvallen. Dus mensen die het leuk vinden om regelmatig een berichtje te posten, wekelijks gewicht door te geven en elkaar te motiveren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic willen aansluiten. Ik begin wel met mee voorstellen:

Ik ben Meike, 28 jaar en heb me vanochtend gewogen. Het schokkende resultaat: 98 kilo..... Beeeehh! Een jaar geleden woog ik nog 85 kilo en er zit dus alweer 13 kilo bij. Mijn eerste streven is dus om terug te komen op de 85 kilo! Daarna in stapjes van 5 kilo naar beneden. Ik vind het namelijk zo demotiverend om te moeten zeggen: ik wil/moet 20 kilo afvallen, dan hou ik het niet vol. Dus nu eerst naar de 95 kilo en vanaf daar naar de 90 etc. etc.

Wie volgt?

Groetjes Meike

24-05-2016
09:26:24
Reactie van marco:

Hallo allemaal,
Een vriendin van mij attendeerde me op cbd-olie, deze verlaagt de eetlust en zorgt voor een goede stoelgang. Ik heb zelf eentje met een hoger cbd gehalte gekocht. Het schijnt dat hierdoor de eetlust nog iets meer afneemt. Ik ben zelf in 1 maand 1 kilo afgevallen, ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben.

27-05-2015
17:28:26
Reactie van celine:

hallo allemaal,
ik wil me ook graag aansluiten.
vandaag ben ik begonnen met modifast intensive en ik wil graag 30 kilo afvallen.
na 3 kinderen te hebben gekregen heb ik mezelf veel te veel laten gaan.
maar nu heb ik de motivatie weer gevonden om ervoor te gaan.
mijn ervaring met modifast is goed, ik ben al eens vaker erg veel kiloos kwijtgeraakt, dus ga ik nu gemotiveerd aan de slag.
hopelijk kunnen we elkaar goed motiveren,
wanneer ik het verhaal van sanna lees, word ik helemaal vrolijk.
heel veel succes allemaal.
Sanna, hoe ben jij zoveel afgevallen en hoe lang ben jij daar mee bezig geweest?
groetjes van celine

15-01-2014
09:08:07
Reactie van veertje:

Hoi Meike, ik wil me wel aansluiten bij jou.... Ook ik moet zo'n 20/25 kilo afvallen en heb op dit moment het zelfde gewicht als jou.... Zou prettig zijn om elkaar te kunnen stimuleren...:)

14-01-2014
13:18:57
Reactie van chenny:

Hoi Vonnie,
Ik ben sinds vorige week met een kuur begonnen (AminoSlank), daar moest je de 1e dag ook een appeldag houden.
Best te doen, maar wel met supplementen erbij.
Wel in 1 dag 1 kilo afgevallen, ;-) is natuurlijk ook wel vocht.
Ik wil nog 3 kilo afvallen, dan ben ik op mijn streefgewicht.
Succes en groetjes,
Chenny

13-01-2014
09:48:44
Reactie van sanna:

Oh wat goed allemaal! Ik ben bezig met mijn laatste loodjes. Ik was vroeger maatje 36, maar na 3 kinderen 130 kilo. Ben nu 29 en met laatste 7 kilo bezig. Best lastig de laatste loodjes, maar vanmorgen de 75 kg verslagen. :-)

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 109  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank