welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!

14-03-2011

Hallo allemaal!

Wie doet er mee? Ik ben op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde club van mensen die net als ik willen afvallen. Dus mensen die het leuk vinden om regelmatig een berichtje te posten, wekelijks gewicht door te geven en elkaar te motiveren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic willen aansluiten. Ik begin wel met mee voorstellen:

Ik ben Meike, 28 jaar en heb me vanochtend gewogen. Het schokkende resultaat: 98 kilo..... Beeeehh! Een jaar geleden woog ik nog 85 kilo en er zit dus alweer 13 kilo bij. Mijn eerste streven is dus om terug te komen op de 85 kilo! Daarna in stapjes van 5 kilo naar beneden. Ik vind het namelijk zo demotiverend om te moeten zeggen: ik wil/moet 20 kilo afvallen, dan hou ik het niet vol. Dus nu eerst naar de 95 kilo en vanaf daar naar de 90 etc. etc.

Wie volgt?

Groetjes Meike

14-03-2011
14:09:58
Reactie van emily:

hallo dames,

ik ben Emily (37jaar) en mijn gewicht is ook 98kg....
Ik wil mij ook aansluiten bij jullie clubje als dat mag...

Ook omdat we aan hetzelfde gewicht starten.... "dubbele" motivatie voor mij!!!

Ik zit ook op de topic van "herbalife" MAAR ik moet eerlijk zijn (ik neem alleen 's morgens een shake, maar voor de rest probeer ik gewoon op mijn eten te letten (ik eet nog alles, maar minder dan vroeger).
In plaats van 's avonds 2 porties op mijn bord te doen, blijft het nu maar bij 1tje en tot nu toe lukt mij dat nog vrij goed.

Ik ben 6 WEKEN geleden begonnen en ben er nu een dikke 6 kg kwijt! (van 104,3kg naar 98kg).
Vooral van die 3 cijfertjes afgeraken was voor mij een grote overwinning... Nu op naar het getalletje 8 van voor hé!!!!

Hoop dit tegen begin juni toch te bereiken, want heb hier dan een communiekantje, en mama wil die dag er ook goed uitzien...

Veel succes...

EMILY

14-03-2011
13:51:41
Reactie van meike:

Hoi!

Ik wil vooral gezonder gaan eten (dus geen zak paaseitjes meer wegwerken 's avonds) en meer gaan bewegen. Ik volg een beetje het Sonja Bakker boek ter inspiratie, maar niet zo strikt. ik wil niet de hele dag met een rammelende maag rondlopen. Maar ipv een koekje tussendoor neem ik nu een appel. En jij?

Groet Meike

14-03-2011
13:00:45
Reactie van ellen:

Hoi hoi,

Wat voor dieet wil je gaan volgen?

Groetjes,
Ellen

Vorige  1  ... 101  102  103  104  105  106  107  108  109

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®