welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!

14-03-2011

Hallo allemaal!

Wie doet er mee? Ik ben op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde club van mensen die net als ik willen afvallen. Dus mensen die het leuk vinden om regelmatig een berichtje te posten, wekelijks gewicht door te geven en elkaar te motiveren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic willen aansluiten. Ik begin wel met mee voorstellen:

Ik ben Meike, 28 jaar en heb me vanochtend gewogen. Het schokkende resultaat: 98 kilo..... Beeeehh! Een jaar geleden woog ik nog 85 kilo en er zit dus alweer 13 kilo bij. Mijn eerste streven is dus om terug te komen op de 85 kilo! Daarna in stapjes van 5 kilo naar beneden. Ik vind het namelijk zo demotiverend om te moeten zeggen: ik wil/moet 20 kilo afvallen, dan hou ik het niet vol. Dus nu eerst naar de 95 kilo en vanaf daar naar de 90 etc. etc.

Wie volgt?

Groetjes Meike

23-01-2013
18:34:00
Reactie van sharon:

ja eigenlijk moet het vanzelf gaan, zonder met je eten bezig te zijn in je hoofd. maar dat is niet altijd makkelijk. ik weet ook niet wat soms wel goed voor je is en wat niet, en dat je zit te denken van hoe ga ik de dag beginnen en wat ga ik eten enz. je wilt het ook zo goed mogelijk doen.

23-01-2013
16:26:18
Reactie van kaatje1966:

Hoi Vonnie en welkom, wat voor 'n dieet ga je doen? Ik heb bij Karin de Zoete een dieet gevolgd, en ben daarmee in bijna een jaar tijd 35 kilo afgevallen, en na drie maanden nog steeds op gewicht. Ook ik begon met een appeldag. Ben benieuwd naar jouw dieet! Groetjes Kaatje.

23-01-2013
14:50:13
Reactie van vonnie2602:

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ik heb een aantal posts gelezen en ik vroeg me af of ik me aan mag sluiten bij jullie topic? Ik heb vanmorgen een intakegesprek gehad voor begeleid afvallen en sporten en heb besloten dat ik flink mijn best ga doen om af te vallen. Het advies is 20 kilo, een hele opgave. Morgen begin ik met een appeldag. Is iemand daar bekend mee?

23-01-2013
13:43:58
Reactie van kaatje1966:

Hey meiden, hier weer een berichtje van Kaatje. Ben de feestdagen goed doorgekomen, 1 kilootje erbij maar die is er alweer af. Ben nog steeds stabiel verder, tussen de 70 en de 72. moet me wel aan mijn ritme houden hoor, en vooral niet terugvallen in mijn oude, slechte gewoonten (te weinig eten overdag, en niet voldoende drinken), maar dat gaat me goed af. Ik eet eigenlijk al vanaf oktober 's avonds weer redelijk normaal, en hou me aan 5 eetmomenten per dag. ik doe overdag niet te gek, en ben al sinds ik ben gestopt, op gewicht. Mag van mezelf ook echt nooit meer aankomen! Hoe vergaat het jullie? Ben ook benieuwd naar Lucy!
Succes allemaal weer en tot horens! Groetjes Kaatje.

23-01-2013
07:48:04
Reactie van ellen:

@ dirk ben al lid van fitness, maar met mijn blessure durf ik dat nog niet aan.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 109  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank