welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!

14-03-2011

Hallo allemaal!

Wie doet er mee? Ik ben op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde club van mensen die net als ik willen afvallen. Dus mensen die het leuk vinden om regelmatig een berichtje te posten, wekelijks gewicht door te geven en elkaar te motiveren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic willen aansluiten. Ik begin wel met mee voorstellen:

Ik ben Meike, 28 jaar en heb me vanochtend gewogen. Het schokkende resultaat: 98 kilo..... Beeeehh! Een jaar geleden woog ik nog 85 kilo en er zit dus alweer 13 kilo bij. Mijn eerste streven is dus om terug te komen op de 85 kilo! Daarna in stapjes van 5 kilo naar beneden. Ik vind het namelijk zo demotiverend om te moeten zeggen: ik wil/moet 20 kilo afvallen, dan hou ik het niet vol. Dus nu eerst naar de 95 kilo en vanaf daar naar de 90 etc. etc.

Wie volgt?

Groetjes Meike

21-01-2013
12:58:38
Reactie van ellen:

hier goed bezig, misschien zelfs iets te.

eerst gaan strijken voor een uur of twee, daarna in het bos gewandeld met de hond. je verbrand dan veel kcal. is toch fijn.... Maar nu rustig aan, anders red ik het niet vandaag.

hou vol allemaal.

20-01-2013
20:08:28
Reactie van ellen:

Is inderdaad leuker als het weer actiever is. ik doe aan shakes en pff ik hoop dat het werkt. wil even er mee door gaan. zou zelf graag naar de 70 kilo gaan maar daarboven tot 75 ben ik ook al tevreden. ik doe nu aan het zwaarste programma en wil zo snel mogelijk naar een minder zwaar programma. dit moet met een consulente dus doe ik dat ook. ben net begonnen en hoop echt op 1,5 kilo per week te verliezen.

groetjes, Ellen

20-01-2013
16:52:25
Reactie van eva:

Hoi Allemaal,
Ook ik doe erg m'n best en het eten lukt aardig, alleen de kilo's verdwijnen maar heel langzaam. :( In december ben ik 3 kilo zwaarder geworden en dat zit er, op 1 pond na, nog steeds aan. :( Maar ik blijf er voor vechten hoor! Zoals ik nu ben durf ik ook niet in bikini. Gelukkig duurt het nog even voor het zomer is, maar toch... Rokjes wil ik nu al dragen, en die staan ook minder leuk.
Dus we blijven er voor gaan! Ik doe gewoon een dieet van gezond en minder eten. Heb geen speciale dieetboeken in huis. Heb wel eens shakes geprobeerd, maar daar had ik helemaal geen succes mee en ik had er te veel honger bij. Ik denk dat iets meer bewegen mij goed zou helpen. Maar ja, met die sneeuw buiten zit ik liever binnen.
Ik hoop ook dat er weer meer gereageerd wordt, is wel zo gezellig. Ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Dames, zet 'm op!
Groetjes,
Eva

19-01-2013
13:53:34
Reactie van ellen:

hoi allemaal, ik ben ook weer stevig begonnen. ik hoop ook weer in een bikini te durven in de zomer. nu ga ik dat echt niet doen. in een badbak durf ik wel, maar die zijn allemaal veel te groot, ziet er niet uit. dat is toch wel leuk om te zien.

ik ga er ook weer helemaal voor. hopelijk word het weer een beetje actiever hier.

ellen

18-01-2013
23:04:03
Reactie van ilona:

hoi hoi.
ook ik ben weer begonnen met afvallen. ik zeg expres niet lijnen want dat betekent vaak dat je bijna niks mag eten.
3 jaar geleden begon ik met 1 kilo per maand afvallen, dit ging heel goed; soms was het er zo af, dan kon ik de rest van de maand rustig aan doen. Soms moest ik echt m'n best doen. zo ben ik best wel wat afgevallen en het is er lang afgebleven. alleen deze sint en kerst heb ik me iets teveel laten gaan. meer werken, minder sporten sinds september.... stom stom stom.
maar ik ga weer beginnen. vorig jaar voor het eerst in bikini geweest. veel goede reacties gehad. maar nu durf ik niet meer. dus we gaan er weer voor.

allemaal sterkte dit jaar.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 109  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank