welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!

14-03-2011

Hallo allemaal!

Wie doet er mee? Ik ben op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde club van mensen die net als ik willen afvallen. Dus mensen die het leuk vinden om regelmatig een berichtje te posten, wekelijks gewicht door te geven en elkaar te motiveren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic willen aansluiten. Ik begin wel met mee voorstellen:

Ik ben Meike, 28 jaar en heb me vanochtend gewogen. Het schokkende resultaat: 98 kilo..... Beeeehh! Een jaar geleden woog ik nog 85 kilo en er zit dus alweer 13 kilo bij. Mijn eerste streven is dus om terug te komen op de 85 kilo! Daarna in stapjes van 5 kilo naar beneden. Ik vind het namelijk zo demotiverend om te moeten zeggen: ik wil/moet 20 kilo afvallen, dan hou ik het niet vol. Dus nu eerst naar de 95 kilo en vanaf daar naar de 90 etc. etc.

Wie volgt?

Groetjes Meike

17-11-2012
11:08:56
Reactie van ellen:

ik doe inderdaad atkins maar heb het nog niet helemaal ontdekt. het is wel lekker en heb geen honger. Maar moet nu gewoon streng zijn. ben te losjes en daarom val ik niet af. Ik moet meer afwegen en meer lezen erover. Want dit dieet heb je nog niet door als je het boek al gelezen heb is mijn eigen constatering.

ik blijf stabiel en ik weet niet hoe het komt, maar ik val dus niet goed af met dit dieet. ik doe het of verkeerd of het is mijn galblaas die ik niet meer heb. vermoed het eerste, dus ellen gaat streng hahaha. ga weer het boek lezen vanaf fase 1 en dan zie ik wel. heb jurkjes gekocht in maat 40, ben benieuwd of die gaan passen. wel rekbare stof anders passen de borsten er niet in. als het verder niet past, hou ik er een om als doel daar in te gaan passen met kerst.

16-11-2012
20:36:57
Reactie van shirley:

Ik heb het boek maandagavond gelezen over het atkins dieet, nou mij te ingewikkeld en geen zin in. De regel is toch elk pondje gaat door het mondje! Ik hou bij dit veel sporten, opletten met eten en af en toe wel lekker vreten!

16-11-2012
16:14:15
Reactie van kaatje1966:

Nog steeds op gewicht aan deze kant maar ik heb ook geen eetbuien gelukkig. Shir, vind je het niet eng om Atkins te gaan doen? je bent nu al zolang (redelijk) stabiel op gewicht en ik heb zulke slechte ervaringen dit soort dieten, voor je het weet is je stofwisseling weer van slag en kom je na het lijnen weer aan......ben heel benieuwd hoe het je vergaat. Eva: Volhouden meid, zoet is verleidelijk en ik neem heus wel eens een chocalaatje (mijn stiefdochter loopt momenteel stage in een chocolaterie - nou dat valt niet mee!) maar ik beperk het altijd tot maximaal 2 stuks als ik trek heb. Heb gewoon geen zin om aan te komen en daar heb ik mijn focus op gericht! Maar ben het met je eens: Het blijft moeilijk en we hebben gewoon levenslang! Lucy hoe gaat het met jou? Nog vorderingen voor wat betreft je bink?? Elle: Hoe vergaat het jou? Nou meiden allemaal weer een mooi weekend gewenst. zondag mag ik weer een croissantje van mezelf, kijk er nu al naar uit! Groetjes van Kaatje.

16-11-2012
15:37:54
Reactie van eva:

Hoi dames,
Hoe gaat het bij jullie?
Ik heb een zware week achter de rug wat betreft eten. veel eetbuien gehad, aangekomen, 1,5 kilo! maar er is gelukkig weer een kilo van af. ik ga er nu weer met volle moed tegenaan, het moet gewoon, heb geen keus, ook omdat ik niet tegen al die zoetigheid kan. Vandaag gaat het goed, en het weekend ziet er niet moeilijk uit. Dus echt meiden, ik heb weer goeie hoop!
Shirley en Elle, hoe bevallen het Atkins? Heb ik ooit ook gedaan, maar ik kan daar niet goed tegen. t Klopt wel dat je geen honger hebt he?
Veel sterkte voor in het weekend!!
Groetjes,
Eva

09-11-2012
20:53:37
Reactie van shirley:

zo knap joh! 10 maanden....ik in 3 jaar, in 1 januari 2000 begonnen en geeindigd op 65 in augustus 2003. Op mijn top in die bijna 10 jaar 74 geweest...maar eigenlijk steeds stabiel rond de 70. Ik woog 102 kilo, maat 48 ofzo. en deze kilo's wil ik echt nooit meer terug. Ik eet natuurlijk nu anders en ik sport ook veel wat ik eerst niet deed. Toen was het alleen eten, eten en eten.

Elle ik wil ook atkins gaan doen. Mijn collega heeft het gedaan hoefde ook maar een paar kilo en ik ook maar 3 of 4. wil het toch eens gaan proberen. Zij neemt het boek mee en zij zegt dat het eigenlijk heel logisch klinkt dus ik ben benieuwd.

Vorige  1  ... 3  4  5  6  7  8  9  10  ... 109  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank