welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie doet ermee? Elkaar motiveren om af te vallen!

14-03-2011

Hallo allemaal!

Wie doet er mee? Ik ben op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde club van mensen die net als ik willen afvallen. Dus mensen die het leuk vinden om regelmatig een berichtje te posten, wekelijks gewicht door te geven en elkaar te motiveren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic willen aansluiten. Ik begin wel met mee voorstellen:

Ik ben Meike, 28 jaar en heb me vanochtend gewogen. Het schokkende resultaat: 98 kilo..... Beeeehh! Een jaar geleden woog ik nog 85 kilo en er zit dus alweer 13 kilo bij. Mijn eerste streven is dus om terug te komen op de 85 kilo! Daarna in stapjes van 5 kilo naar beneden. Ik vind het namelijk zo demotiverend om te moeten zeggen: ik wil/moet 20 kilo afvallen, dan hou ik het niet vol. Dus nu eerst naar de 95 kilo en vanaf daar naar de 90 etc. etc.

Wie volgt?

Groetjes Meike

09-11-2012
13:35:01
Reactie van kaatje1966:

Hey meiden,
Shir: Ik kom idd van de 103 (daarvoor nog wel zwaarder, denk zo'n 110 op mijn top) en ben nu al twee maanden op gewicht en niet van plan om ooit weer aan te komen. Kost me niet heel erg veel moeite. Een blik op een oude foto is genoeg haha. Heb er al met al ruim 10 maanden over gedaan dus zou ook zonde zijn van alle moeite!
Elle: maaltijdvervangers zijn nooit een goed idee. Niet te vreten en als je stopt zit het er zo weer aan. Ikzelf heb alle dieten geprobeerd, ook Atkins, maar ben nu blijvend afgevallen met een normaal dieet waarbij je zelfs 6x per dag moet eten. En al twee maanden op gewicht. Al die shakes en zakjes die ik heb geprobeerd hebben dat nooit bewerkstelligd dus als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat voor een blijvend resultaat alleen een echt dieet werkt waarbij je gewoon moet blijven eten.
Lucy: Zit jij alweer onder de 70?
Meisjes fijn weekend allemaal en groetjes Kaatje.

09-11-2012
08:22:20
Reactie van elle:

Nou meiden, na vreetbuien en mezelf laten gaan heb ik besloten mijn dieet vaarwel te zeggen. Ik vond het niet lekker en ik zag tegen de maaltijden op. Daarom heb ik besloten een ander dieet te proberen en dat is het atkins. Gisteren begonnen en ik heb echt lekker gegeten en was gisteren ochtend 83 kilo en vandaag 82,2. zal ook wel vocht zijn maar dat kan de pret niet drukken op dit moment. Kan makkelijker mee eten met het gezin als ik iets anders kook en dat vind ik wel erg prettig. Eerst kookte ik voor het gezin en dan zelf zo'n zakje bereiden is niet echt motiverend vond ik.

Straks weer verder om het boek te lezen van atkins. Heb vandaag lekker vrij en daar ga ik van genieten. Ondertussen wel boodschappen doen voor het weekend en mijn ouders komen eten. en het huis weer een beurtje geven. Maar ondertussen ook genieten met muziek aan ouderwets huis schoonmaken. Zin in..... even me zelf zijn.

08-11-2012
21:58:52
Reactie van shirley:

Hey kaatje, idd wil altijd meer proberen! Maar jij komt ook van boven de 100? Jeetje dus wij zijn hetzelfde? Bij mij nu al 10 jaar geleden...goed hoor!

08-11-2012
11:05:15
Reactie van kaatje1966:

Morgen meisjes,
Shir is een mooi maatje toch, maar ik weet het, als je eenmaal zoveel bent afgevallen dan vind je steeds dat het nog wel minder kan. ;) ik draag broekmaat 27-28 (ligt beetje aan het model) en ben wel tevreden, alleen de bovenmaat blijft 40, hoe dun ik ook wordt - brede schouders, er zit ook echt geen vet meer maar ja, ik zeg maar zo je kan niet alles hebben.
Lucy ik hoop dat het wat wordt met je bink, niets is stimulerender dan liefde haha, kan ik over meepraten, ik had het alleen nooit gered! En ben nu al ruim twee maanden stabiel op gewicht en neem echt af en toe wel eens een chocolaatje en een wijntje maar heb denk ik een goede balans gevonden.
Eva, valt best mee joh wat jij eet tijdens zo'n bui. Het kan erger lijkt mij haha. Weet je, als we gewoon een beetje proberen op gewicht te blijven dan komen we er wel! Succes weer meiden en groetjes van Kaatje.

08-11-2012
08:02:15
Reactie van lucy:

goeiemorgen allemaal,

hoe gaat het met jullie?
Bij mij was er gisteren 1 kilootje af, niet veel maar toch al terug in de goede richting en nu doorzetten. Maar ben wel terug op de goede weg.

groetjes, lucy

Vorige  1  ... 4  5  6  7  8  9  10  11  ... 109  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank