Gezonde Gewoontes
3 x DVD

19 simpele (voedings)gewoonten
die je slank maken en houden

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - eet ik teveel????
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

eet ik teveel????

24-03-2011

heeyyy, ik eet ik teveel.
ik eet ong. op 1 dag:
In de ochtend eet ik 1 bakje crueslie.
om 10 uur drink ik 1 pakje wicky met 1 pakje prinsminitar.
Om half 1 neem ik twee broodjes smeerkaas met 1 krekker en soms niks of alleen een krekker. Ook neem ik er een glaasje sinaasappelsap bij.
om half 1 drink ik sinaasappelsap.
Daarna neem ik wel eens nog een paar snoepjes en anders neem ik ze wel eens in de avond en soms niet.
Om ong. 7 uur eet ik avond. Met een glaasje drinken (meetstal sinaaasappelsap of melk).
gr, Jhad

10-05-2012
20:56:01
Reactie van kelly:

Ik eet niet veel meer op een dag, en ben toch al tien kilo kwijt!
8 uur in de ochtend: 1 cracker met mager beleg, hier drink ik vaak niks bij.
half 11: 1 koekje of een musliereep, met een glaasje water.
half 1: 1 geroosterde boterham met mager beleg en komkommer en 1 cracker met sandwitchspread.
rond 3 uur half 4: een stukje fruit (een appel of een peer)
rond 6 uur: avond eten, ong 100 gram vlees, een aardappel en veel groente. hierbij drink ik water.
dit was het meestal wat ik eet op een dag. als ik in de avond nog honger heb, pak ik nog een stukje fruit.
heb ik zin in iets zoets, dan pak ik 1 suikervrij snoepje! :D

04-05-2012
16:35:02
Reactie van manon:

Je eet veel te weinig.
Hier word je juist dik van.

Helaas weet ik niet wat je bmi is en wat je op een dag qua kcal verbrand.

Wat veel beter voor je is:
Ontbijt: bakje magere yoghurt met muslie met sinasappelsap
Tussendoortje: Appel/ advocado met water
Middageten: 2 (bruine!) boterhammen met hartig beleg (Kaas, vlees, pindakaas), drink hierbij water of thee
Tussendoortje: Handje nootjes met water
Avondeten: Wat de pot schaft

als je hier bij goed beweegt en in het weekend snoept zoals taart of chips, is er niks mis mee en verlies je, als je meer gaat bewegen, zelfs wat gewicht. Anders blijf je mooi op gewicht en geniet je ook een beetje van de voeding. Er is niks mis mee om te snoepen ALS je het maar met mate doet zoals alleen in het weekend.

06-04-2012
12:56:01
Reactie van iloon-laza:

idd, niet veel...
als je drie normale, gezonde maaltijden pakt en tussendoor fruit pakt, gaat het zeker goed komen!!

succes!

groetjes ilona

06-04-2012
10:34:58
Reactie van iemand die een vraag heeft:

als je te weinig eet, word je daar dan dik van???

06-04-2012
10:16:41
Reactie van jahaloow:

je eet te weinig hoor!!! zo kom je ook aan inderdaad. je moet gewoon meer groente, fruit, volkorenbrood en melkproducten eten en minder suiker.

31-07-2011
20:42:41
doe normaaaal, je eet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig, daar word je ook dik van, dan gaat het lichaam het juist opslaan.

Het Mentale Dieetplan
Minimaal 5 tot 17 kilo
in 11 dagen

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim