welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - BIO-T van Pharma Nord werk echt!! Een echte aanrader
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

BIO-T van Pharma Nord werk echt!! Een echte aanrader

28-03-2011

Hoi,

Ik lees veel berichtjes over mensen die na een tijdje een dieet te hebben gevolgd gaan stilstaan met hun gewicht of zelfs weer aankomen.
Ik heb het gevonden!

Ik had wat recensies gelezen over de pillen van Pharma Nord (BIO-T) en de meeste waren wel positief.
Dus ik dacht... ik ga het ook proberen, nee heb ik, ja kan ik krijgen...

Ik gebruik ze nu zo'n 2 weken in combinatie met producten van Weight Care en zeker een half uur per dag bewegen.... en ik moet zeggen... het gaat als een trein!!! :-)
Mijn kleren zijn de afgelopen weken zichtbaar losser gaan zitten (kan zelfs al een maat kleiner van broek aan) en mijn buik is zichtbaar strakker geworden.
In kilo's kan ik er nog niet veel over zeggen, want ik heb net mijn menstruatie-periode achter de rug en in die periode kun je een paar kilo zwaarder zijn, dus ik heb bewust niet meer op de weegschaal gestaan.
Ik ben van plan om dat aankomend weekend weer te gaan doen!

Dus voor de afvallers en dieetvolgers onder ons ;-) probeer deze pillen eens, je zult zien dat deze je een steun in de rug geven en vooral moeilijke en zware tijden!

Heb je eventueel een vraag etc. stuur dan een berichtje, dan zal ik deze z.s.m. beantwoorden! Ik gun iedereen dit natuurlijk!

Kijk uit naar de reacties!

Groetjes uit het zonnige en gezellige Brabant

05-02-2014
11:17:48
Reactie van wilma:

Ik gebruik nu een week bio-T en ben 3 kilo afgevallen.
3 x per dag 2 capsules en de kilo's vliegen eraf.
Nadeel, ik moet wel erg veel plassen.
Voordeel: hongergevoel verdwijnt

06-06-2012
13:43:39
Reactie van marieke:

hoe neem je de pillen in? alle 3 tegelijk of verdeeld over je maaltijden dus 3 keer 1?

02-04-2011
17:15:13
Reactie van anne:

Je gebruikt ook de Weight Care produkten, dus eet je minder, dus val je af. De pillen heb je dus niet nodig.

Ik volg dr. Frank en eet echt lekker en val ook af als een trein, zonder honger.

02-04-2011
14:05:12
Reactie van -:

Hallo

Heb deze ook gebruikt maar ben er niets mee afgevallen.
Behalve in mijn knip, jammer.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank