welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ASJA TSACHIGOVA's Delevensstijl morgen in het AD
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ASJA TSACHIGOVA's Delevensstijl morgen in het AD

15-04-2011

Morgen verschijnt er een uitgebreid artikel over Asja Tsachigova's levensstijl methode in het AD!!

Zelf heb ik een aantal consulten bij haar gehad en ben hiermee zonder enige moeite 30 kilo afgevallen.
Ik ben 1.65 en woog 90 kilo, 6 maanden later was daar 30 kilo vanaf en ik weeg nu al bijna 2 jaar 60 kilo.
Ik ben bijna nooit meer ziek en voel mij top. Dus lees het artikel en steek er wat van op.

Succes allemaal

24-01-2013
12:10:25
Reactie van bijtje:

Iemand nog bezig met dit dieet/levenstijl? Wil er aan beginnen en dacht misschien zijn er nog tips? Bijvoorbeeld wat voor 'n brood mag je eten? ja volkorenbrood maar mag speltbrood ook?

23-08-2012
18:44:57
Reactie van anneke:

Hoi Dina,
Het is al even geleden dat je schreef, maar ik heb vandaag toevallig als eerste boek 'het twaalf weken programma' gekocht.
Ik ben eigenlijk niet van plan om het strikt te volgen, maar de methode kan ik ook goed uit dit boek halen en als voorbeeld de eetweken, hoe ze alles combineert.
Dus eigenlijk vind ik dit boek best praktisch.
Wat alle ingrediŽnten betreft: ja er zijn er die je gewoon in de supermarkt kunt kopen en dan kom je best een heel eind.
Ook staan er ingrediŽnten bij die je in een natuurwinkel moet kopen, maar daar doe je dan wel heel lang mee, b.v spread of humus voor op brood.
Hoop dat je reageert en of je inmiddels al actie hebt ondernomen.
Ik voel me sinds ik alleen de eiwitten/kh scheid, sinds een paar dagen nog steeds wel opgeblazen na het eten.
Ik hou het wel even vol, want ik val wel af.

Groetjes Anneke

04-06-2012
22:52:23
Reactie van dina:

Hallo,
ik zit er aan te denken om het 12 weken programma boek te kopen.
Maar ik ben erg bang dat er recepten in staan met ingredienten die je niet in de plaatselijke supermarkt kan kopen waar ik van afhankelijk ben.
Maar dat je moet afreizen voor ingredienten naar bijzondere kleine kruideniertjes of aparte groentestalletjes.
Heeft iemand dit boek (of de voorganger daarvan) en wat voor een soort recepten met ingredienten zou ik kunnen verwachten?

30-05-2012
11:21:44
Reactie van mieke:

hoi, ik heb een hele tijd asja gedaan, maar ik viel er niet van af. de combinatie is wel goed, alleen ik kan niet goed tegen koolhydraten en dan met name tarwe.
ik at elke dag 4 sneeen brood, 2 smorgens en 2 smiddags en af en toe sla ipv brood, maar dat werkt toch niet voor mij. ik heb al haar boeken zelfs het kookboek.
ik stond er voort tegen om elke keer voor het eten sla te eten. ik dacht, dit ga ik niet mijn leven volhouden en ik heb het bijna een half jaar gedaan zonder resultaat helaas. het is een goede methode maar ik ben van mening dat niet iedereen tegen brood kan.
ik doe nu jesse vd velde en daar zeggen ze ook geen brood, evt kastanje crackers.
en daar gaat het veel over superfoods enz, hier ben ik meer op mijn plaats. ik heb ook regelmatig de mailtjes van inge van haselen en dat is ook zoiets, ga terug naar de basis, probeer zoveel mogelijk biologisch te eten en zoals we vroeger deden.

30-05-2012
08:24:53
Reactie van levensstijl:

De levensstijl. nl Daar moet je t nog kunnen bestellen !

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 65  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank