welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Trimohills: 100% puur ayurvedisch natuur
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Trimohills: 100% puur ayurvedisch natuur

11-07-2011

Hoi, wie kent dit produkt en heeft ervaring ermee? In Amerika kopen veel mensen het. Je zou ervan afvallen???
Desiree

08-11-2012
14:17:48
Reactie van michaela:

Hallo,
Ik wilde ook even reageren.
Trimohills is wel goed, het is van kruiden, dus gaat het wel trager dan andere niet-natuurlijke producten.
Maar mijn advies is om de kit te gebruiken die erbij hoort. Dan heb je wel het snellere resultaat. Althans in mijn geval wel. Ik heb eerst alleen de Trimohills gebruikt en na 3 potjes stapte ik over naar de kit.
Het is gezond, geen bijwerkingen, ik heb geen diarree of zo, en voel me er goed bij.
Ik hoop dat meer mensen ervaringen kunnen schrijven, dan kan ik het een beetje vergelijken. Ik geloof dat niet veel mensen dit gebruiken, dus ik heb geen idee hoe het op mensen aanslaat.

Michaela Choenni

17-10-2012
16:33:46
Reactie van gast:

ik gebruik het, super spul.

10-09-2012
14:48:33
Reactie van kayla v soeren:

eheeyyyy, wat toevallig, ik dacht: geen enkele kip die ooit iets weet van Trimohills, maar ik zie het hier als topic staan.
Ik ben Kayla en ik gebruik het ook. Eerste instantie dacht ik dat het niet goed was, omdat ik in 2 weken toch wel 4 kilo afviel. Maar nu is het ongeveer per 2 weken 1200 gram. Ja ja, erg traag dus, maar dit komt omdat het geen troep bevat zoals synthetische middelen. Kijk, als je gewoon weer schranst, kom je er wel weer wat grammen aan, maar dat is dus moeder natuur.
Overigens gebruik ik nu een soort pakket. Daar zitten er 3 in. Geweldig !!

28-08-2012
13:51:02
Reactie van ayurveda-direct:

Ik ken een webshop en heb er zeer goede ervaringen mee. Zelf een huidcreme besteld voor mijn zonneallergie en het werkt super!

Ze zijn gevestigd in Nederland, maar versturen wereldwijd. Een van de weinige ayurveda winkels in Nederland. Het heet ayurveda direct.

24-09-2011
10:51:53
Reactie van -:

Ja is dezelfde, herbalhills.in

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank