Gezonde Gewoontes
3 x DVD

19 simpele (voedings)gewoonten
die je slank maken en houden

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Alcachofa de laon, iemand ervaring ermee ??
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Alcachofa de laon, iemand ervaring ermee ??

02-08-2011

Nieuw vloeibaar product. Via Tommy's Teleshopping verkrijgbaar. Wie heeft er ervaring mee en zijn er bijwerkingen?

18-05-2012
17:06:46

Nieuw
Reactie van dubbel x:

Even een staande ovatie mijnerzijds, hoewel..jammer dat jullie je geld eraan gespendeerd hebben.

18-05-2012
15:37:36

Nieuw
Reactie van jacky:

Ik had het ook bestelt en het werkt echt voor niet. had het ook 2 weken gedaan maar nee hoor, niks, ik snap niet dat ze dit product nog verkopen.

18-05-2012
14:54:24

Nieuw
Reactie van r.c.e:

ben een sportieve man van 53 jaar,
er moet bij mij 3 kilo af dus m'n vriendin dit product aangeschaft.
na 2 weken dit smerige drankje te hebben gedronken ff gaan wegen en wat blijkt, geen gram eraf, helemaal nix, heb zelfs m'n eetpatroon ervoor aangepast...
Mijn advies, KOOP DIT NIET WANT HET WERKT NIET.
grtzz ruud

04-05-2012
14:46:13
Reactie van jacky:

Zei ik toch, ik had het 2 weken gebruikt en nog geen resultaat.

04-05-2012
14:42:22
Reactie van carmen van der pijl:

heb het nu al een week gebruikt, maar nee hoor, geen kilo eraf...

26-04-2012
07:21:41
Reactie van dubbel x:

Kijk, dat is nog eens een verstandig persoon. Heel goed hoor.

24-04-2012
23:23:51
Reactie van een niet-koper:

Ik zag de 'reclame' op tv en dacht: hmmm, misschien zou ik dát toch eens moeten proberen. Weet je? Laat ik eens op Google kijken naar hopelijk al wat reacties in zo'n forum als dit. Zou handig zijn, want 50 euro is vandaag de dag echt zo weg, kun je ook boodschappen voor doen (gezond eten, zoals groenten en fruit bv).
Dus ik ben blij dat ik nu de moeite heb genomen om dat te doen. Conclusie is dus (toch een soort bevestiging wat ik misschien in m'n achterhoofd al wel wist) dat ik het lekker niet ga kopen.
Heb ik weer ff 50 euro verdiend !!! En bovendien de teleurstelling voorkomen !!!

24-04-2012
22:57:49
Reactie van jacky:

de twee weken zijn om, er is nog geen kilo af. kan beter gewoon zonder hulpmiddel. dan maar wat langer aan de gang met lijnen maar deze producten wil ik niet meer kopen. het helpt niks. dus is mijn mening NIET KOPEN.

23-04-2012
18:28:03
Reactie van dubbel x:

Begrijp nog steeds niet goed waarom er nog mensen zijn die die rommel blijven kopen. Zo zonde van je geld.

23-04-2012
11:44:08
Rommel !

1  2  3  4  5  6  Volgende

Het Mentale Dieetplan
Minimaal 5 tot 17 kilo
in 11 dagen

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim