welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Alcachofa de laon, iemand ervaring ermee ??
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Alcachofa de laon, iemand ervaring ermee ??

02-08-2011

Nieuw vloeibaar product. Via Tommy's Teleshopping verkrijgbaar. Wie heeft er ervaring mee en zijn er bijwerkingen?

10-11-2014
08:50:38
Reactie van pluisje:

Dames,

Ik ben er achter gekomen dat als je wilt dat het werkt moet je het in het buitenland kopen. Het land van herkomst. Wat ze niet vertellen is dat de pillen in Nederland (of ander land) worden aangepast, voordat ze deze in Nederland verkopen.

Voorbeeld: Ik kocht een dieet pil (een ander, niet deze want deze werkte voor mij ook niet). Ik ken iemand in USA die het had gebruikt en viel af. Ik had het hier gekocht en geen grammetje afgevallen. Ik begreep er niks van. Ik begon te denken dat het aan mijn schildklieren enz lag, dus heb ik laten checken, alles was goed. Dus ik heb mijn kennis opnieuw geschreven van hoe kan dat, jij wel, ik niet. :P Ze vroeg aan mij om haar te schrijven wat op mijn etiket stond van mijn dieet pillen. Nou en toen kwam de aap uit de mouw.
De HCA van de dieetpil in USA was 75% en de gram was 1200 gram, de ene die ze in NL verkopen was HCA 50% en de gram was 400. Nou, behoorlijk verschil of niet?

Ik ben gaan zoeken waarom dit is. Het lijkt er op dat er in NL een aantal regels en wetten zijn over dit soort dingen en wij pissen dus naast de pot. Wat ik jammer vind is dat het niet verteld wordt. Je geeft je centjes uit en hun zeggen niet hoe het zit. Er zullen best wel mensen die afvallen met zo'n lage ...... weet niet hoe ik het moet noemen, maar voor de rest zal het dus niet werken. Waar ik ook achter ben gekomen is dat bijvoorbeeld pillen die voor Amerikanen werken, hoeven niet voor ons te werken. Dit heeft te maken met de leefstijl, wat we eten enz. Ik vond zo gek toen ik dit hoorde/las. Maar kan kloppen, kijk maar naar een simpel gerecht zoals nasi. Gemaakt door Chinezen, maar elk land heeft andere ingrediŽnten. Dus ik denk dat het klopt.

Nog iets over de pillen, als je deze toch besteld in Amerika of land van herkomst, wanneer je je adres invult, krijg je meteen een melding dat deze niet bezorgd kan worden in je land. Dus we zitten vast aan alle kanten.

Dit research heeft me 3 weken geduurd en ik blijf op zoek naar antwoorden. Nu ben ik bezig dat me verteld wordt waarom de samenstelling veranderd word. Ik ben benieuwd naar de antwoorden.

Ik hoop dat een aantal antwoorden hebben gekregen met dit stukje en bij voorbaat mijn excuses voor de taalfouten.

09-11-2014
11:49:06
Reactie van w.hoogervorst:

Na 3 weken nog geen gram eraf.....en heb gewoon normaal gegeten, zoals altijd.

12-10-2014
09:11:28
Reactie van mad:

Ik twijfel ook al een tijdje om het product te gaan bestellen...
Ik zie veel mensen hier zeggen, het is onzin al die middeltjes, als je weinig suiker eet en sport, val je af en blijf je op gewicht en is er niets aan de hand. Maar ook dit is niet helemaal waar! Ik sport 5 keer per week (Geef zelfs les een paar keer per week) EN ik eet maar 1200 calorieen op een dag en GEEN koolhydraten en suikers, en toch val ik niet af... Daar komt bij dat je als je zo leeft, zo ook moet BLIJVEN leven.. het is een levensstijl die je op moet bouwen. En sommige mensen willen gewoon op een snelle makkelijkere manier vet verliezen en daar zijn dan hulpmiddelen voor. Of ze werken is een tweede, maar als het werkt is dat toch super.. en dan is het de kunst om na die kilo's je levensstijl en eetpatroon dusdanig aan te passen dat je op dat gewicht blijft!

02-10-2014
09:21:33
Reactie van lucy:

Ook ik kwam hier eens kijken voor iemand met ervaring van die alcachofa dingens... bla bla bla. maar zo te zien baat het niet echt... ik ga er van uit dat de enige goeie manier the hard way is... helaas. Wij zouden elke euro die we bezitten uitgeven voor een slanke lijn. Sommigen mogen alles eten en blijven super slank, anderen niet.
We mogen ons niet meer blind staren op al die zogezegde wondermiddeltjes.
niks aan te doen... sterk zijn en levenslang een sterk karakter hebben is de boodschap de realiteit.

28-09-2014
15:04:18
Reactie van vero:

hoi, ik heb onlangs alcachfa de laon besteld en dan nog de thee en de chocoladetjes. moet er nog op wachten, maar de vraag is, helpt het echt en is er misschien een eetpatroon bij om te volgen? kan iemand mij mss zeggen of het echt helpt? alvast bedankt.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 51  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank