welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft ervaring in Dieet-Pro?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft ervaring in Dieet-Pro?

06-09-2011

Beste,

Ik heb vorige week Dieet-Pro shakes besteld. Moet ze nog binnen krijgen.

Er word gezegt dat je 2 a 3 kilo per week afvalt

Wie o wie heeft hier ervaring mee?

Gr,

Noortje

04-06-2015
12:37:30
Reactie van sihem:

Anita:

Wauw, -55 kg, je mag trots op je zelf zijn!! Dat geeft me weer goede hoop, ik moet ook best veel afvallen -28 kg. Ook heel fijn dat je hierna weer op gewicht blijft. heel mooi.

04-06-2015
07:48:57
Reactie van anita:

Nee, ik heb geen jojo-effect. Je moet het gewoon 'n beetje in de gaten houden. bv zoals ik doe, een weekje pro per maand. Eet niet teveel aardappelen, 1 x per week. Veel groente/ rijst. Gewoon lekker wokken. Nu bv paar crackers in de ochtend, s middags wat cruesli met yoghurt. En s avonds gewoon koken. Ik wens je in elk geval heel veel succes!

04-06-2015
07:44:30
Reactie van anita:

Hallo Sihem,
Ga je je vasthouden? Ik ben in een jaar tijd van 125 na 70 kg gegaan. Tel uit je winst, van cup h na cup d, dus ik ben helemaal tevreden. Soms dacht ik, ik zou aandelen in het bedrijf van pro moeten krijgen.
Wat mij hielp: gewoon lekker een dag alles mogen eten (dat klinkt gek, maar je hebt er geen zin in als je van jezelf mag). En sporten. niet overdrijven, werk is ook sport. En neem 2 shakes per dag, ochtend en middag, anders krijgt je lijf te weinig binnen.

04-06-2015
07:30:36
Reactie van sihem:

Anita: hoeveel ben jij met dieet pro afgevallen en in hoeveel tijd? Wat eet je nu op een dag: heb je geen last van het jojo effect?

03-06-2015
17:57:02
Reactie van anita:

Hallo.
ik heb dieet pro nog heel af en toe een weekje, maar ik reageer omdat ik jullie de tip wil geven om niet te vaak op de weegschaal te gaan staan. Pak een cm bv ipv kg's wegen.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 82  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank